Vis mig din BARNEVOGN. (eller fortæl hvilken du har)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

1012lmp

Første gang havde vi en jeg ikke kan huske hvad hedder men en billig en.. vi brugte den stort set aldrig og solgte den derfor.

2 gang brugte vi vores klapvogn en cerox, også købte vi bare en lift som også passer i klapvognen også brugte vi den og det virkede perfekt..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Frk. Himmelblå

LouiseVous skriver:

Dette er min barnevogn, en Odder. Den er købt i '89 hvad jeg er blevet oplyst om fra de gamle, men jeg er født april'90 så ved ikke hvad den præcise årgang er. Jeg elsker den, men har dog været lidt ked af den ikk har haft lufthjul når alt det sne har været her.

Smuk vogn

Anmeld

3. oktober 2011

lucas<3

Jeg har en Odder zip og den er jeg rigtig glad for..

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Ditte_Marie skriver:

Modellen med det brune på også, hedder Charleston (: Den kiggede vi også på.

Vi har købt en pakke med; barnevognskasse, klapvognsdel, chrome stel, quadrolift, regnslag, insektnet, kliksele og dyne.

Det koster 8.549kr fordi vi bestilte den inden sommerferien. (Emmaljungas priser stiger efter sommerferien fordi der skifter de til "2012" modeller) Så den er dyrere nu. Men vi får stadig den som hedder 2012 (:

Vi har købt den i Danmark's Børn i Hvidovre.

Øv for os.. Men tillykke med den

Anmeld

3. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vi har 2. En Brio kompakt plus i grå, som der var lidt starts vanskiligheder ved. Har fået lavet både bremser, kaleche og skruerne i kassen faldt hele tiden ud. Den er så blevet lavet og har ik haft problemer med den siden. Er så glad for den, den vejer og fylder ik noget og det er punktere fri hjul. Har så også en rigtig gammel scandig ( staves) 80 barnevogn med blå og hvid striber og blå kaleche, som jeg fandt i genbrug til 250kr. Genial. Vh Stine

Anmeld

3. oktober 2011

TaAsJu

Til Anna-Sophie købte vi en trille fix med kør fra 2009 og den er nu til salg.. Er/var bare så utilfreds med den.. har haft stellet til rep 4 uger efter vi fik den. Den falmede i farven på noget af forlæderet. og den var træls og slå sammen når man skulle have den i en lille bil..

Til den ny bebs.. har vi købt en Brio kompakt plus. vi har brio happy klap vogen, med et andet stel. da jeg ville have det kunne vendes.. og vi havde brio klap vogn til Tammie og vi har bare ikke haft problmer med nogen af dem.. og når man har en lille bil passer kompakt plus fanstatisk ...

Anmeld

3. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvilken slags vogn størstedelen af jer har, så smid et billede op og fortæl om den (både gode og dårlige erfaringer) 

I 2006 købte vi en sprit ny emmaljunga, big Star supreme. Super lækker vogn. Brugt til 2 unger. Men har nu udtjent sin værnepligt.

Så nu her til nummer 3, der har vi købt en Odder zip, på x-Dream stel. Sort med sølvgrå kant. SÅÅÅÅ lækker og den står nede hos svigermor og venter.

Glæder mig afsindigt til at tage den i brug. Den virker til lige at være DET mere lækre end emmaljungaen.

Den er også købt helt ny, og havde aldrig turde drømme om at få lov at prøve at få en ny vogn igen

*Camilla 40+5

Anmeld

3. oktober 2011

Mama11

Vi har valgt en emmaljunga big star supreme , det er bare ikke med det stel den er vist med her

Glæder mig til og få den i brug

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Frk. Himmelblå skriver:

Smuk vogn

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.