Vis mig din BARNEVOGN. (eller fortæl hvilken du har)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

132319

Jeg har haft 4 forskellige, på 1 år 

Først en Emmaljunga UniQ men den solgte jeg hurtigt fordi jeg syntes den var tung og træls at gå med.

Så brugte jeg klapvognen med en kombidel på men den voksede min datter hurtigt ud af.

Derefter købte jeg en Emmaljunga på almindeligt stel, SKØN vogn! Da pengene var små og jeg aldrig brugte den, solgte jeg den da hun var 8 måneder. Det har jeg fortrudt lidt sidenhen men klapvognen (også fra Emmaljunga) har fungeret fint her i sommeren, når vi var ude. Herhjemme sover hun i Hjaltes gamle barnevogn som står på altanen.

For en uge siden var jeg på loppemarked og faldt pladask for en hvid retro Oddervogn i kunstlæder og købte den for sølle 100 kr!  Til vinter er den perfekt til når vi skal på ture og bliver SÅ retrofin med et lammeskind og et hæklet tæppe. 

Jeg skulle bare have købt sådan fra start, den er faktisk overraskende god at gå med Og så skiller den sig ud i mængden i gadebilledet, det kan jeg godt lide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

BellaT

Jeg har en Brio Kompakt Plus i grå. Ikke en specielt fantastisk vogn, men ELSKER den alligevel. For den er så lille og lav og pæn. Den pæneste barnevogn nogensinde i mine øjne. Og med et stort liggemål selvom den ser lille og kompakt ud.

Vi har dog fået skiftet stellet på den en gang og låsemekanismen er irriterende og noget skrammel.

Anmeld

2. oktober 2011

LillanG

Vi har en Emmaljunga Big Star og en Basson kombivogn. Begge et par år gamle.

Vi er glade for begge men de har hverderes fordele og ulemper.

Big Star er stor, rumlig og god hos at sove i, og så er den også behagelig at trille, godt "fjedret" (ved ik hvat det hedder??). Den fylder alt for meget sammenlagt, så vi har lidt problemer med at få den med i bilen fx. Alt i alt, en god sovevogn.

Kombivognen har lift, men med et lille liggemål, men fylder derimod ik så meget og er let at have med på transport. Og så vil vi nok føretrække denne senere hen, når den skal bruges til at sidde i.

Vi brugte kombivognen med lift de første 3-4 mdr, er flyttet over til Big Star nu, men vil nok skifte igen til Basson da prinsessen blir større og ik kun vil/gider ligge, og vi nok vil være mere på farten

Har ikke nogle billeder i øjeblikket.

Anmeld

2. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

jeg har en rød marie marollo(staves) barnevogn

Anmeld

2. oktober 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvilken slags vogn størstedelen af jer har, så smid et billede op og fortæl om den (både gode og dårlige erfaringer) 

Vi har en Emmaljunga, ved ikke hvilken model det er, da den er købt brugt. Men her er et billede

Anmeld

2. oktober 2011

Maja88

vi har en Trille Gigant luksus med køer indeni

Anmeld

2. oktober 2011

Maja_4000

Vi har en Odder Zip på x-dream stel

Anmeld

2. oktober 2011

lilledittemor

Vi har købt en Emmaljunga Mondial Duo Combi 2012 vogn (: Og vi glæder os rigtig meget til at få den hjem..

Vi skulle have en vogn som var forholdsvis lille - da jeg ikke er så høj. Og så skulle den også kunne pakkes sammen til at passe i vores bil (: Min niece har den gamle model, og de har været super glade for den.. det er en dejlig vogn som også kan laves om til klapvogn (:

Anmeld

2. oktober 2011

Camulla

Vi havde en Trille Fix til min store dreng og det var den mest elendige vogn ever. Solgte den hurtigt og så brugte vi bare klapvognen til ham (en Brio Happy), med madras og voksi, sover man fint i den.

Til den næste har vi købt en grå Emma Ljunga BigStar UniQ på sort stel og den virker bare rigtig fin. Den står dog stadig i Ønskebørn, så har ikke noget billede af den endnu.

Hvad tror du du ender med? Ved du det? 

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

Vi har en Trille Gigant - 2010 modellen med sæler. 

Vi har været ganske tilfredse med den, dog er der lidt småting som forlæderet gik i stykker i syningen efter 2 mrd., reflekserne på kalechen er begyndt at "falde" af. Den er dejlig nem at køre rundt med, men jeg tror ikke den holder til 2 børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.