Hva optager jeres piger på 2½ år mest...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

*Sofie*

MoarHvidovre skriver:

Lina er lige blevet 2 1/2 år. Hun er også glad for tv og hendes yngling er Rosa fra Roladegade, Lille Nørd, Bamse og Kylling, Pippi mfl.

Det er meget i perioder hvad hun leger med, men lige nu er hittet hendes dukker, puslespil, vendespil, perleplader og storebrors biler.

Mange tak for dit svar!
Vendespil/billedlotteri må jeg ha fat i hurtigst muligt, haha.
Perler og perleplader har jeg skrevet på juleønskesedlen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

CamiRon

*Sofie* skriver:

Ai hvor sjovt! Aristocats er favoritten herhjemme!
Bamse & Kylling er hun også meget glad for...
Jeg har været i gemmerne og har fundet en masse Disneyfilm og animationsfilm frem, bare for at få noget variation. De sidste dage har hun været ligeglad med hva  jeg satte på...bare det er tegnefilm. Forleden så hun Den lille Havfrue med engelsk tale

Ej hvor skægt.  Vi har også fundet et udvalg frem - det var nu mest fordi hun en overgang KUN ville se Teletubbies og Mor var ved at blive SKØR! Så Junglebogen og Shrek (staves) har også været på et par gange. Madagascar er dog farvoritten helt klart. Hun kan endda "snakke med" sommetider . det er ret skægt at overvære!

Anmeld

3. oktober 2011

*Sofie*

CamiRon skriver:

Ej hvor skægt.  Vi har også fundet et udvalg frem - det var nu mest fordi hun en overgang KUN ville se Teletubbies og Mor var ved at blive SKØR! Så Junglebogen og Shrek (staves) har også været på et par gange. Madagascar er dog farvoritten helt klart. Hun kan endda "snakke med" sommetider . det er ret skægt at overvære!

Haha, ja, Malou kan de fleste replikker fra Aristrocats  
Når hun kommer og siger at det er dén film hun vil se siger hun 'Gerne se den med kattene' eller 'gerne se den med Edgar', haha
Jeg er glad for at det ikk kun er Bamse & Kylling mer. Der var JEG ved at blive skør, haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.