Øøøv Så er baby-kapitellet snart lukket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

serinasmor

hvor jeg kender det ... og min baby sover stadig i barnevogn ... men der er fuld fart på .. der går ikke én dag hvor vi ikke har kigget på hinanden og sagt "HOLD DA OP! - kan hun nu også det" " sikke en stor pige vi har"

hun kan tegne så stregerne bliver indenfor papiret .. hun kan kravle op på ALT... hun kan selv sige når nu har lavet *** i sin ble ... hun kan selv spise og har gjort det i over et år... hun kan be om alt muligt og kommunikere hvad det er hun vil... og sådan kunne jeg blive ved ... om jeg begriber at der er gået 20 mdr idag ...

det er jo helt ufatteligt

som serina ville sige "WOW"

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

serinasmor skriver:

hvor jeg kender det ... og min baby sover stadig i barnevogn ... men der er fuld fart på .. der går ikke én dag hvor vi ikke har kigget på hinanden og sagt "HOLD DA OP! - kan hun nu også det" " sikke en stor pige vi har"

hun kan tegne så stregerne bliver indenfor papiret .. hun kan kravle op på ALT... hun kan selv sige når nu har lavet *** i sin ble ... hun kan selv spise og har gjort det i over et år... hun kan be om alt muligt og kommunikere hvad det er hun vil... og sådan kunne jeg blive ved ... om jeg begriber at der er gået 20 mdr idag ...

det er jo helt ufatteligt

som serina ville sige "WOW"

serinasmor

Det er så vildt:-)

Anmeld

5. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

KaLee skriver:

Min knægt er også lige blevet 2,5 år. 

Og ja - det er helt vildt så stor han er blevet..
fra at han var en baby, driller jeg ham nu med at han er en baby (så siger han gaga eller hulker) :-P

Jeg har det mærkeligt med tanken om at han snart skal i Børnehave (til Januar). Det er så mange ting der kommer til at ske i hans udvikling også nu - og i springet fra at være baby/lille barn til barn. hans sprog udvikler sig enormt nærmest fra dag til dag, og jeg kan sgu godt se at han har sine meninger, og at han tester mig ;-)

I denne uge har han været ekstra meget baby for mig, idet at han blev opereret (ikke alvorligt). Men bare hvordan han er kommet igennem det, og at jeg har kunnet forklare ham om det... jamen, han er jo ikke en baby!!!! Han har klaret det som en stor dreng.

Barnevognen gik jeg af med for længst, det samme med tremmesengen, så her er det klapvognen og juniorsengen som bliver brugt.  

Må indrømme jeg er en seriøs samler, så tremmesengen står skilt ad i gangen og venter på at blive pakket ned. Barnevognen står stadig lidt strandet i stuen og venter på jeg finder alt tilbehør frem og også pakker den ned til næste gang. Smiler...
Men her står den bestemt også på klapvogn og juniorseng..

På en måde frygter jeg virkelig også 1.marts'12. Det bliver virkelig så uvirkeligt at det den dag ikke hedder dagpleje mere, men der imod børnehave, jamen.... Hvor er tiden??
Men okay, hun ka jo ALT. Især efter hende selv, men hun kan jo meget. Og noget hun seriøst synes der er sjovt nu, er at tage sig for til og sige/råbe: TISSER!!!!! Så gælder det bare for mor her om at jage tøsen ud til potten i kæmpe grin, hvis hun da ikke selv er løbet:-)

Men, ihhh det er da skønt de bliver større, men øv hvor er det dog også trist. Jeg pinte mig selv med at gå i Baby-Bio i dag
upsi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.