Øøøv Så er baby-kapitellet snart lukket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Det er nu trist at tænke på. Rigtig meget endda. Jeg havde en gang en drøm om at jeg skulle have en baby klar til at overtage Astrid's ting som hun efterhånden voksede fra det.
En ny baby er det ikk blevet til, og efter som Astrid to gange i denne weekend ikke har puttet sig i barnevognen, men i stedet for klappet hendes barnevogn sammen, mens hun har siddet i den. Skal den nu også pakkes ned, til en forhåbentlig næste gang en baby lægger vejen her forbi. Men ihh hvor er det sørgeligt.
Nu er der kun ble, og sutterne der tyder på her engang var en lille baby:')

Meeen, det er sq da også dejligt hun nu er så selvstændig.. . Selvom det er lidt sørgeligt.....

Trængte bare lige til at få lidt tanker på skrift..
Er der ikke andre der har tænkt sådan, nå de små pludselig er blevet store?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Lone Jakobsen

LouiseVous skriver:

Det er nu trist at tænke på. Rigtig meget endda. Jeg havde en gang en drøm om at jeg skulle have en baby klar til at overtage Astrid's ting som hun efterhånden voksede fra det.
En ny baby er det ikk blevet til, og efter som Astrid to gange i denne weekend ikke har puttet sig i barnevognen, men i stedet for klappet hendes barnevogn sammen, mens hun har siddet i den. Skal den nu også pakkes ned, til en forhåbentlig næste gang en baby lægger vejen her forbi. Men ihh hvor er det sørgeligt.
Nu er der kun ble, og sutterne der tyder på her engang var en lille baby:')

Meeen, det er sq da også dejligt hun nu er så selvstændig.. . Selvom det er lidt sørgeligt.....

Trængte bare lige til at få lidt tanker på skrift..
Er der ikke andre der har tænkt sådan, nå de små pludselig er blevet store?

jo for pokker

her er Rasmus absolut sidste skud på stammen. og det kan da gøre mig trist af og til at jeg er helt færdig med graviditet og nyfødte babyer.

Anmeld

2. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Lone Jakobsen skriver:

jo for pokker

her er Rasmus absolut sidste skud på stammen. og det kan da gøre mig trist af og til at jeg er helt færdig med graviditet og nyfødte babyer.

Uhha trist trist!

Anmeld

2. oktober 2011

Lone Jakobsen

LouiseVous skriver:

Uhha trist trist!

tja... på en måde. men nu har jeg født 4 velskabte børn. det er da langt mere lykke end man kan be om.

Anmeld

2. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Lone Jakobsen skriver:

tja... på en måde. men nu har jeg født 4 velskabte børn. det er da langt mere lykke end man kan be om.

Åhh ja.. Det antal håber jeg engang at nå. Men det bliver ikk for hver en pris. Ihh hvor er du heldig.

Anmeld

2. oktober 2011

Maja88

Lone Jakobsen skriver:

så er det godt du kan låne vores  Lone

Anmeld

2. oktober 2011

Lone Jakobsen

LouiseVous skriver:

Åhh ja.. Det antal håber jeg engang at nå. Men det bliver ikk for hver en pris. Ihh hvor er du heldig.

føler mig også utroligt priviligeret. der er bare ikke noget skønnere end min dejlige blandede flok.

Anmeld

2. oktober 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

så er det godt du kan låne vores  Lone

meget.

det er en af hoved årsagerne til at jeg blev dagplejemor. jeg er simpelthen ikke parat til at undvære små børn.

Anmeld

2. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er lige blevet 2 1/2 år og jeg har taget mig selv i på det sidste, at tænke "hvor er min lille pige henne". Hun er bare lige pludselig blevet så stor og kan og siger så mange ting. En selvstændigt lille dame.

Dog elsker hun stadigvæk sin barnevogn og sover til middag i den i weekenderne selvom hun er ved, at vokse ud af den.

Anmeld

2. oktober 2011

eElak

Min knægt er også lige blevet 2,5 år. 

Og ja - det er helt vildt så stor han er blevet..
fra at han var en baby, driller jeg ham nu med at han er en baby (så siger han gaga eller hulker) :-P

Jeg har det mærkeligt med tanken om at han snart skal i Børnehave (til Januar). Det er så mange ting der kommer til at ske i hans udvikling også nu - og i springet fra at være baby/lille barn til barn. hans sprog udvikler sig enormt nærmest fra dag til dag, og jeg kan sgu godt se at han har sine meninger, og at han tester mig ;-)

I denne uge har han været ekstra meget baby for mig, idet at han blev opereret (ikke alvorligt). Men bare hvordan han er kommet igennem det, og at jeg har kunnet forklare ham om det... jamen, han er jo ikke en baby!!!! Han har klaret det som en stor dreng.

Barnevognen gik jeg af med for længst, det samme med tremmesengen, så her er det klapvognen og juniorsengen som bliver brugt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.