Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malene84 skriver: Hvor er han smuk... og sikke et smukt navn
Hvor er han smuk... og sikke et smukt navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Nårh hvor er han bare skøn
Nårh hvor er han bare skøn
Zeus skriver: Ej de billeder river jo helt i æggestokkende!! Hvor er han lækker
Ej de billeder river jo helt i æggestokkende!! Hvor er han lækker
MaybeBaby skriver: Haha, og det er heldigt, da jeg bestemt tror, at dette ikke bliver sidste gang
Haha, og det er heldigt, da jeg bestemt tror, at dette ikke bliver sidste gang
Juhuu
MaybeBaby skriver: Han bliver i hvert fald én, der kan charme sig ud af problemer
Han bliver i hvert fald én, der kan charme sig ud af problemer
Det tvivler jeg ikke på
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Nøøøøøj hvor er han lækker!!
MaybeBaby skriver: Mange tak - og så er det måske bare med at øve indtil I får jer sådan en lille størrelse igen
Mange tak - og så er det måske bare med at øve indtil I får jer sådan en lille størrelse igen
Ja tiden må vise hvornår vi får sådan en bitte en igen
Herlige billeder, fantastisk navn .. elsker billedet med hunden!
Han er bare SÅ skøn
HeidiØ skriver: Herlige billeder, fantastisk navn .. elsker billedet med hunden!
Vores hund (Keeto) er også bare så beskyttende og interesseret i ham For første gang er Tristan ude at sove (Normalt vågner han lige så snart barnevognen holder stille) og Keeto kan simpelthen ikke forstå, hvorfor han ikke er kommet med ind! Han lunter frem og tilbage fra haven (hvor han liiige kan skimte barnevognen i carporten) og til fordøren.
Og nu synes mor altså også, at han gerne snart må vågne, da jeg har fået ryddet op i køkkenet, stuen og soveværelset, ordnet vasketøj, OG fået mad... Og så har jeg nok også lige en del ondt i brysterne, fordi han ikke har spist i flere timer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128