Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver:Du er ikke rigtig klog
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Han vejede 4050 i mandags, så tror bestemt han overgår den fine lille prinsesse med lækkerhed kommer jo i alle størrelser
Han vejede 4050 i mandags, så tror bestemt han overgår den fine lille prinsesse med lækkerhed kommer jo i alle størrelser
Jep det gør de 3220 i onsdags
Hvilken størrelse tøj bruger han så efterhånden?
Hold da op hvor ser han dejlig ud!
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
MaybeBaby skriver: Ja, vi er jo gået helt kinesisk-turist-med-kamera-amok med vores søn, Tristan. Han bliver 2 uger i morgen, men Frk. J mente, at han alligevel skulle deles, så her er vores lille skat: /Mette
Ja, vi er jo gået helt kinesisk-turist-med-kamera-amok med vores søn, Tristan. Han bliver 2 uger i morgen, men Frk. J mente, at han alligevel skulle deles, så her er vores lille skat:
/Mette
nårrrrh
Hvor er han bare skøn
Ville også gerne havde sådan en lille en igen
nøj hvor er han da bare helt vildt lækker & smuk! tillykke med ham da
MaybeBaby skriver: Har haft nogle lange dage her over weekenden, så tror jeg er lidt overtræt. Jeg beklager
Har haft nogle lange dage her over weekenden, så tror jeg er lidt overtræt. Jeg beklager
Lækkermås er da hvad han er. Klart han skal deles med os andre.
Kofoed. skriver: Jep det gør de 3220 i onsdags Hvilken størrelse tøj bruger han så efterhånden?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128