Mettemus skriver:
Måske er det netop pga dit behov for at være stærk du ikke får grædt? Jeg håber du får gode svar på dine blodprøver, så du fysisk er klar til at komme videre. Vil i prøve igen eller? Nårh ja - to anløbne unger fra en iskold januardag ... For pokker det går stærkt!
Ja det går sørme stærkt...nu er de snart 9 mdr
Ja, jeg tror helt klart at det er fordi jeg altid har skullet være stærk at jeg ikke får grædt. Jeg har simpelthen så svært ved at give slip. Men jeg prøver og tror måske at det bliver lidt nemmere når Amanda skal i dagpleje igen i morgen (går i dagpleje 4 gange i ugen). Så kan jeg bedre være ked af det når hun ikke er der syntes jeg.
Jeg ved ikke om vi vil prøve igen. Lige nu syntes jeg helt at jeg har mistet modet omkring det. Det var bare sådan et hårdt forløb da jeg skulle have Amanda, både graviditet og fødsel og den første tid efter og nu sker så det her og jeg syntes slet ikke jeg tør mere lige nu. Mit helbred er heller ikke optimalt i øvrigt så overvejer lidt bare at sige stop her. Samtidig ønsker jeg mig jo så meget et barn mere og at Amanda ikke skal være enebarn. Men at være gravid igen har mindet mig om hvor hårdt det tager på mig at være gravid (igen fordi jeg har et ikke optimalt helbred i forvejen) og det er ski også synd for Amanda hvis jeg bare skal være træt og udkørt non stop i 9 mdr.
Så alt i alt har vi talt om at lægge det på hylden nu og så tage det op igen om et par år. Der er jo ingen der ved hvordan jeg så ser på det til den tid. Det er sådan jeg har det lige nu, men måske ændrer jeg mening når det hele kommer lidt på afstand 
Anmeld