Hoster meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Babymor2010 skriver:

Ja, vi kunne også kun få MME i hende, men hun vendte stærkt tilbage i torsdags og fylder i sig igen  Det er mega frustrerende når ikke de vil spise 

Vi havde hende til lægen i mandags, og der var intet... Vi skulle give hende lidt flydende panodil for at lindre hosten  

Men tag ham en tur til lægen, for at få lyttet til lungerne - måske det kan være astmatisk bronkitis som en skriver 

Altid noget at hun er vendt stærkt tilbage Jeg ser lige dagen an, om det bliver værrer ellers ringer jeg til vores egen læge i morgen - hu. Er nemmere at snakke med, end vagtlægerne.. Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Rødhætte skriver:

Det kunne lige så godt være mig der have skrevet dette indlæg.. Det er præcis det samme her hjemme og hvor er det bare hårdt! Specielt om natten.. Jeg ringede til lægen, men hun mente bare det er en almindelig forkølelse.. Så håber bare snart de går i sig selv igen.

God bedring til Felix!

Og god bedring til William

Anmeld

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

SussieThyssen skriver:

Jeg synes, at hvis han ellers er feberfri og fit for fight, så vent til i morgen (mandag) og få en tid, så der lige kan blive lyttet på ham.

Kærligst
Sussie

Tror osse jeg venter til i morgen, medmindre hosten tager til i løbet af dage. Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.