Hoster meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.939 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Heej piger Min lille Felix hoster som en SINDSSYG!! Og kan høre at der er slim - han sover rigtig dårligt om natten!! Skulle jeg prøve at kontakte lægen ang. det!? Er sådan lidt i vildrede!! For han er egentlig frisk nok, hoster bare så meget.. Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Valle81

- Fru. Maes - skriver:

Heej piger Min lille Felix hoster som en SINDSSYG!! Og kan høre at der er slim - han sover rigtig dårligt om natten!! Skulle jeg prøve at kontakte lægen ang. det!? Er sådan lidt i vildrede!! For han er egentlig frisk nok, hoster bare så meget.. Krams Rikke

Hejsa,

Hvis det står på over en længere periode og ikke synes bedre ville jeg kontakte lægen. Det kan være han har asmatisk bronkitis.

Anton fik pludselig i vinters en hoste der bare ikke forsvandt - tog til lægen og han hade astmatisk bronkitis og skulle i behandling med spray og maske:0)

Så synes i skal få det tjekket:0) Anton havde ikke feber eller andet,men hostede som en besat.

Christina

Anmeld

2. oktober 2011

morethanperfect

- Fru. Maes - skriver:

Hmm .. Lyder som Oscar .. Kigger lige med 

Og håber det går over !

Anmeld

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Valle81 skriver:

Hejsa,

Hvis det står på over en længere periode og ikke synes bedre ville jeg kontakte lægen. Det kan være han har asmatisk bronkitis.

Anton fik pludselig i vinters en hoste der bare ikke forsvandt - tog til lægen og han hade astmatisk bronkitis og skulle i behandling med spray og maske:0)

Så synes i skal få det tjekket:0) Anton havde ikke feber eller andet,men hostede som en besat.

Christina

Han har hostede sådan i en uges tid nu! Og de første par dage brækkede han sig simpelthen om natten pga. han hostede sådan!! Hæm - måske man lige skulle få ham tjekket... Når det er asmastisk bronkitis, skal din dreng så have medicin resten af livet - eller hvad!?

Anmeld

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

morethanperfect skriver:

Hmm .. Lyder som Oscar .. Kigger lige med 

Og håber det går over !

Gør du lige det - så bliver vi begge nok klogere

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

- Fru. Maes - skriver:

Uhhh ja, der er ikke noget værre end den hoste - vi havde den i sidste weekend 

Jeg fik en del gode råd, da jeg spurgte i en tråd. Måske du kan bruge nogle af dem: 

https://www.baby.dk/debat/136005pi1/syge-boern/gode-raad-mod-hoste.aspx

Nu er hosten på vej væk igen her 

Anmeld

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Babymor2010 skriver:

Uhhh ja, der er ikke noget værre end den hoste - vi havde den i sidste weekend 

Jeg fik en del gode råd, da jeg spurgte i en tråd. Måske du kan bruge nogle af dem: 

https://www.baby.dk/debat/136005pi1/syge-boern/gode-raad-mod-hoste.aspx

Nu er hosten på vej væk igen her 

Læste faktisk godt din tråd - og derefter hævede jeg hovedet enden på hans tremmeseng, lagde ham så vidt muligt på siden og prøvede at give ham lidt kamiliethe.. Og lige lidt hjælper det bare!! Og det du skriver med at din pige ikke vil spise - Felix synes hellere ikke det er fedt at spise!! Han er trådt 5 skridt tilbage og vil faktisk kun have sutteflaske!!! Og spiser ikke meget af den!!! Mega frustrerende!!!!

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

- Fru. Maes - skriver:

Læste faktisk godt din tråd - og derefter hævede jeg hovedet enden på hans tremmeseng, lagde ham så vidt muligt på siden og prøvede at give ham lidt kamiliethe.. Og lige lidt hjælper det bare!! Og det du skriver med at din pige ikke vil spise - Felix synes hellere ikke det er fedt at spise!! Han er trådt 5 skridt tilbage og vil faktisk kun have sutteflaske!!! Og spiser ikke meget af den!!! Mega frustrerende!!!!

Ja, vi kunne også kun få MME i hende, men hun vendte stærkt tilbage i torsdags og fylder i sig igen  Det er mega frustrerende når ikke de vil spise 

Vi havde hende til lægen i mandags, og der var intet... Vi skulle give hende lidt flydende panodil for at lindre hosten  

Men tag ham en tur til lægen, for at få lyttet til lungerne - måske det kan være astmatisk bronkitis som en skriver 

Anmeld

2. oktober 2011

Rødhætte

- Fru. Maes - skriver:

Det kunne lige så godt være mig der have skrevet dette indlæg.. Det er præcis det samme her hjemme og hvor er det bare hårdt! Specielt om natten.. Jeg ringede til lægen, men hun mente bare det er en almindelig forkølelse.. Så håber bare snart de går i sig selv igen.

God bedring til Felix!

Anmeld

2. oktober 2011

SussieThyssen

- Fru. Maes - skriver:

Jeg synes, at hvis han ellers er feberfri og fit for fight, så vent til i morgen (mandag) og få en tid, så der lige kan blive lyttet på ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.