Anbefal en slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Maja_4000

Taniakb skriver:

Hehe det tror jeg ik jeg ville turde.

VUPTI - Også er hun gledet ud .. hehe..

Haha Det tror jeg nu ikke hun kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Taniakb

Maja_4000 skriver:

Haha Det tror jeg nu ikke hun kan

Det er så fordi du ik har set hvor klodset og uheldig jeg er endnu

Anmeld

14. oktober 2011

Maja_4000

Taniakb skriver:

Det er så fordi du ik har set hvor klodset og uheldig jeg er endnu

Haha
Vi har en manduca , hvis du kender dem .. Der kan man vidst ikke gøre det forkert .. Men den er hun nok liiige lille nok til endnu (:

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

Maja_4000 skriver:

Dengang jeg købte den (for et års tid siden) var den på tilbud til 550 .. Nu er normalprisen 500
Du kan få den for .. 200 ? (:
Ja , det er også suuuper smart !

Ja, de er dyre de sataner  

Ih, det kribler i mine fingre - håber at min bror kan overføre nogle penge til mig snart, så jeg kan bruge nogle - haha! 

Altså jeg vil jo gerne købe den, er bare lige nødt til at vente til der er penge på kontoen Er det ok? 

Anmeld

14. oktober 2011

Happiness

Taniakb skriver:

Er det ikke også sådan noget binde værk ?

Jo, men man får jo en brugsforvirring med Og den er altså knap så forvirrende igen. Jeg øvede først med en bamse Og så binder du den over sengen, så du er sikker på der ikke sker noget. Og jeg har altså aldrig tabt Lukas, man kan føle at man har bundet den rigtigt og stramt nok.

Så tror ikke du skal være så nervøs

Anmeld

14. oktober 2011

Taniakb

Maja_4000 skriver:

Haha
Vi har en manduca , hvis du kender dem .. Der kan man vidst ikke gøre det forkert .. Men den er hun nok liiige lille nok til endnu (:

Nej det gør jeg ikke.. men kan lige google den..

Men er den god ?

Anmeld

14. oktober 2011

Taniakb

Happiness skriver:

Jo, men man får jo en brugsforvirring med Og den er altså knap så forvirrende igen. Jeg øvede først med en bamse Og så binder du den over sengen, så du er sikker på der ikke sker noget. Og jeg har altså aldrig tabt Lukas, man kan føle at man har bundet den rigtigt og stramt nok.

Så tror ikke du skal være så nervøs

Men er en sele ikke lige så god som sådan en ?

Anmeld

14. oktober 2011

Maja_4000

ciepige skriver:

Ja, de er dyre de sataner  

Ih, det kribler i mine fingre - håber at min bror kan overføre nogle penge til mig snart, så jeg kan bruge nogle - haha! 

Altså jeg vil jo gerne købe den, er bare lige nødt til at vente til der er penge på kontoen Er det ok? 

Det er helt fint Du kan bare sende en pb (:

Anmeld

14. oktober 2011

Maja_4000

Taniakb skriver:

Nej det gør jeg ikke.. men kan lige google den..

Men er den god ?

Det synes jeg .. Men Caroline sad først godt i den da hun var 4 -5 måneder .. Det var som om at hendes ben ikke var lange nok før
Kan tage den med på søndag , så kan I da prøve den Hehe

Anmeld

14. oktober 2011

Mi

Jeg har brugt strækvikle, men aldrig slynge. Men min kusine er stor fan af slynger og syr dem på bestilling. Jeg ved ikke om hun har nogle på sin hjemmeside www.byslyngel.dk eller kan du søge på byslyngel på facebook, hvis du har en profil der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.