Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser Jeg ville høre om der er nogen der har nogen erfaring med slynger.. Jeg sidder og kigger lidt rundt på nettet og der er jo hundre forskellige.. - Kan se der også er nogen hvor man selv skal binde og det ved jeg ik liiiige hvor god jeg ville være til..Jeg har kigget på de to her, men som sagt. - har ingen erfaring. Men hun er ved at være 2 måneder gammel og sku jo gerne bruge den i noget tid.. - Kom med noget godt og dårligt ..Hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg op'er lige denne her for dig, for jeg er selv i slyngekrise
Taniakb skriver: Hej tøser Jeg ville høre om der er nogen der har nogen erfaring med slynger.. Jeg sidder og kigger lidt rundt på nettet og der er jo hundre forskellige.. - Kan se der også er nogen hvor man selv skal binde og det ved jeg ik liiiige hvor god jeg ville være til..Jeg har kigget på de to her, men som sagt. - har ingen erfaring. Men hun er ved at være 2 måneder gammel og sku jo gerne bruge den i noget tid.. - Kom med noget godt og dårligt ..Hjælp
Jeg har noget ala den her.
Min søn har elsket den
ciepige skriver: Jeg op'er lige denne her for dig, for jeg er selv i slyngekrise
NU fandt jeg dem:
http://guddi.dk/lomme.htm
Det er en lommeslynge jeg har
Maja_4000 skriver: Jeg har sådan en strækvikle , hvis det er noget ? Har aldrig brugt den :b
Jeg har sådan en strækvikle , hvis det er noget ? Har aldrig brugt den :b
Det er sådan én jeg godt kunne tænke mig i hvert fald
ciepige skriver: Det er sådan én jeg godt kunne tænke mig i hvert fald
Maja_4000 skriver: Min er sort og grå , hvis det er .. Kan lige forsøge om jeg kan finde et billede af den
Min er sort og grå , hvis det er .. Kan lige forsøge om jeg kan finde et billede af den
ciepige skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128