Jer med nyfødte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Ja, det gjorde jeg også med både Luka og Lina - og det var lige meget om det var flaske og bryst

Okey... Jamen så er det jo meget normalt... Måtte bare lige høre ad... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mother-love

Mira0911 skriver:

Ja det er jo det.. Hun er også blevet lidt bedre til at sove om natten... Jeg kan være sten sikker hver nat... Omkring kl. 2.45 kalder hun på mig... 

Jeg vidste også hvor Isabella kaldte på mig og det var på klik eskadrer. Glemmer aldrig da hun sov igennem første gang hehe jeg vågnede på slaget hvor hun plejede at vågne lagde mig til at sove igen vågnede så mange gange den nat fordi jeg ikke fattede en skid af at hun ikke vågnede. Var også oppe flere gange for at tjekke at hun trak vejret hehe. Men med hensyn til det andet så er det først nu hvor Isabella er 4 måneder hun sover både hele natten og flere gange om dagen. Vi havde også en h...... Kamp med hende om aftenen men mest om dagen. Og det der om aftenen nu kører lidt i perioder hvordan og hvorledes. Men synes det er dejlig nu hvor der er mere rutine.
Nå men jeg gav nogen gange Isabella en smugle kamille te om aftenen, bare et par slurke af flasken. Det kunne godt hjælpe hende. Jeg komikke sukker i.

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

michelledam skriver:

Jeg vidste også hvor Isabella kaldte på mig og det var på klik eskadrer. Glemmer aldrig da hun sov igennem første gang hehe jeg vågnede på slaget hvor hun plejede at vågne lagde mig til at sove igen vågnede så mange gange den nat fordi jeg ikke fattede en skid af at hun ikke vågnede. Var også oppe flere gange for at tjekke at hun trak vejret hehe. Men med hensyn til det andet så er det først nu hvor Isabella er 4 måneder hun sover både hele natten og flere gange om dagen. Vi havde også en h...... Kamp med hende om aftenen men mest om dagen. Og det der om aftenen nu kører lidt i perioder hvordan og hvorledes. Men synes det er dejlig nu hvor der er mere rutine.
Nå men jeg gav nogen gange Isabella en smugle kamille te om aftenen, bare et par slurke af flasken. Det kunne godt hjælpe hende. Jeg komikke sukker i.

Uh ja kender det godt når de ikke vågner på slaget mere... Jeg husker også selv fra Julie, jeg var oppe mange lige for at tjekke om hun trak vejret.. 

Har godt hørt den med kamillethe og sukker... Jeg vil ikke give Lina sukker overhovedet... Kamillethe kan jeg sagtens... Det har slet ikke været nødvendigt endnu... 

Anmeld

1. oktober 2011

Tullemuzz

Kevin fik også kamillethe når han var urolig for vi vidste han ikke var sulten men tænkte om det kunne være lidt maveonde og det hjalp da også vi brugte heller ikke sukker. Brugte i øvrigt også kamillethe til og rense hans øje med ( han havde øjn betændelse fra vi kom hjem fra sygehuset og til han var knap 8mdr)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.