Jer med nyfødte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Mira0911

Oplever I også at jeres baby spiser lidt oftere her om aften? 

Lina har spist 3 flasker MME her til aften - iøvrigt også de andre aftener... 

Hun kan ikke rigtig finde ro her om aften, beder også om at få noget at spise op til de 3 gange der og andre aftener lidt mere... 

Det er måske meget normalt? 

Hun spiser ca. 8 flasker i døgnet af 80 ml.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

louisevl

Jakob er snart 12 uger, men så vidt jeg kan huske (Ja man glemmer hurtigt) har han altid spist lidt oftere om aftenen. Lige nu kører det sådan at fra kl. 16.00 til 22.00 spiser han hveranden time.

Anmeld

30. september 2011

inpe

det er helt normalt, min datter er også lidt sur og vil ikke over give sig om aften, og spiser også lidt mere. Jeg giver hende gerne lidt kamillete med lidt sukker i, så falder hun lidt mere til ro.

Anmeld

30. september 2011

Mother-love

Mira0911 skriver:

Oplever I også at jeres baby spiser lidt oftere her om aften? 

Lina har spist 3 flasker MME her til aften - iøvrigt også de andre aftener... 

Hun kan ikke rigtig finde ro her om aften, beder også om at få noget at spise op til de 3 gange der og andre aftener lidt mere... 

Det er måske meget normalt? 

Hun spiser ca. 8 flasker i døgnet af 80 ml.... 

Det er meget normalt det er fordi hun tanker op til natten. Det gjorde Isabella også. Hun spiste hver 1,5 -2time om aftenen. Både da hun fik bryst og efter hun kom på flaske. Så meget normalt

Anmeld

30. september 2011

Mca<3

Altså jeg kan huske tiden med Alexander   Jeg sad med brystet i munden på ham fra kl 17 til 22 30 , , , Han var altid lidt urolig om aftenen . Det er vel det samme selvom hun er på flaske , mad/ at sutte giver dem tryghed , også hvis de har lidt ondt i mavsen

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Mca<3 skriver:

Altså jeg kan huske tiden med Alexander   Jeg sad med brystet i munden på ham fra kl 17 til 22 30 , , , Han var altid lidt urolig om aftenen . Det er vel det samme selvom hun er på flaske , mad/ at sutte giver dem tryghed , også hvis de har lidt ondt i mavsen

Okey.. Ja tror da bestemt det er samme om det er amning eller flaske... Husker det ikke lige med Julie, men hun spiste sikkert også oftere om aften dengang... 

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

michelledam skriver:

Det er meget normalt det er fordi hun tanker op til natten. Det gjorde Isabella også. Hun spiste hver 1,5 -2time om aftenen. Både da hun fik bryst og efter hun kom på flaske. Så meget normalt

Ja det er jo det.. Hun er også blevet lidt bedre til at sove om natten... Jeg kan være sten sikker hver nat... Omkring kl. 2.45 kalder hun på mig... 

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

inpe skriver:

det er helt normalt, min datter er også lidt sur og vil ikke over give sig om aften, og spiser også lidt mere. Jeg giver hende gerne lidt kamillete med lidt sukker i, så falder hun lidt mere til ro.

Den med kamillethe og sukker undgår jeg...  Sidder hellere med hende og putter med hende... 

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

louisevl skriver:

Jakob er snart 12 uger, men så vidt jeg kan huske (Ja man glemmer hurtigt) har han altid spist lidt oftere om aftenen. Lige nu kører det sådan at fra kl. 16.00 til 22.00 spiser han hveranden time.

hehe ja man glemmer altså hurtigt... hihi... 

Anmeld

30. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det gjorde jeg også med både Luka og Lina - og det var lige meget om det var flaske og bryst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.