Attention!!!! baby.dk komsammen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Hvor mange kommer efterhånden??

Tror slet ikke der kommer nogen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Neeej ! Dem holder jag af Var bare en undskyldning

Anmeld

14. oktober 2011

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Tror slet ikke der kommer nogen ?

Ej!Ja undskyld, men så gider jeg altså ikke at melde mig, for så skal jeg jo betale for hele gildet heheh... Ej, jeg synes da det var et skide godt initiativ, men har først set den nu.... Æv bæv da...

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ej!Ja undskyld, men så gider jeg altså ikke at melde mig, for så skal jeg jo betale for hele gildet heheh... Ej, jeg synes da det var et skide godt initiativ, men har først set den nu.... Æv bæv da...

Jeg gad også godt Men vi to kan vist ikke betale for det hele Tror bare folk ikke har set den.. Og så er datoen for tæt på 

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

ØØØVVVVV hvorfor er det helt ovre i det jydske!

Anmeld

14. oktober 2011

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Jeg gad også godt Men vi to kan vist ikke betale for det hele Tror bare folk ikke har set den.. Og så er datoen for tæt på 

Tjaaa.. Måske... Det er i hvert fald ærgeligt... Jeg kunne godt tænke mig at møde alle de dejlige damer og lækre børn herinde fra

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Tjaaa.. Måske... Det er i hvert fald ærgeligt... Jeg kunne godt tænke mig at møde alle de dejlige damer og lækre børn herinde fra

Også mig. ØV BØV 

Anmeld

14. oktober 2011

FrkT

Jeg ville super gerne med, og det er jo så tæt på at det ville passe perfekt. Men pga. mandens jobsituation ved vi ikke om vi måske skal stå og flytte omkring den 1., eller hvad vi skal, så derfor tør jeg ikke melde mig til 

Anmeld

14. oktober 2011

babyMark

Jeg vil gerne med og kører i bil fra Århus, hvis nogle ønsker et lift. Jeg har en søn med på 2 år. Så der er plads til et par stykker mere - alt afhængig af om I har børn/ikke har børn med.

Anmeld

15. oktober 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Jeg ville super gerne med, og det er jo så tæt på at det ville passe perfekt. Men pga. mandens jobsituation ved vi ikke om vi måske skal stå og flytte omkring den 1., eller hvad vi skal, så derfor tør jeg ikke melde mig til 

Hvor flytter I hen af? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.