Attention!!!! baby.dk komsammen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.681 visninger
83 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Sees

BABY.DK KOM SAMMEN!!

Hej alle I dejlige mødre og fædre - Og selvfølgelig jeres skønne unger

Nu har vi snakket og snakket og snakket om det SÅ længe, uden at det er blevet til noget, men nu skal det altså ske!

D. 30. oktober kl. 12.00 åbner vi dørene i et selskabslokale, i Silkeborg, til en god omgang hygge og sniksnak.
Vi vil sørge for kaffe, the, sodavand, vand og hvad der ellers kan slukke tørsten. Derudover vil vi også lave nogle frugt og grøntsags fade og selvfølgelig sørge for en flot og hyggelig bordopdækning.
Hvis der er nogen af jer der kunne tænke sig at bage nogle kager/muffins/boller eller lignende, ville det være helt perfekt.
Prisen vil være 100kr. pr. næse, til leje af lokalet, strøm, indkøb mv.

Tilmelding sker ved at skrive privat til Christina (Georgia), hvor I også vil få et kontonummer hvor I kan overfører pengene

Vi håber at se så mange så muligt - Det kunne være smadder hyggeligt!

SU. d. 14. oktober 2011.

Store knus fra Christina (Georgia)  og Mette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Georgia

JEG ER HER !

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Sees skriver:

BABY.DK KOM SAMMEN!!

Nu har vi snakket og snakket og snakket om det SÅ længe, uden at det er blevet til noget, men nu skal det altså ske!

D. 30. oktober kl. 12.00 åbner vi dørene i et selskabslokale, i Silkeborg, til en god omgang hygge og sniksnak.
Vi vil sørge for kaffe, the, sodavand, vand og hvad der ellers kan slukke tørsten. Derudover vil vi også lave nogle frugt og grøntsags fade og selvfølgelig sørge for en flot og hyggelig bordopdækning.
Hvis der er nogen af jer der kunne tænke sig at bage nogle kager/muffins/boller eller lignende, ville det være helt perfekt.

Tilmelding sker ved at skrive privat til Christina (Georgia), hvor I også vil få et kontonummer hvor I kan overfører pengene

SU. d. 14. oktober 2011.

Fedt!  Tror jeg dropper mit baby.dk komsammen så... 

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Sees skriver:

BABY.DK KOM SAMMEN!!

SU. d. 14. oktober 2011.

Åh Den SU-dato er så ærgerlig for mig! Jeg vil vildt gerne med, men har jo så en helt spæd, og jeg kan jo ikke rigtig nå at kende hende og hendes rytme så meget inden d. 14, hvis jeg går en god del over tid.. Det er jo svært at svare på nu hvordan hun bliver.. Er det absolut sidste SU-dato?

Anmeld

30. september 2011

Georgia

Frøken J. skriver:

Åh Den SU-dato er så ærgerlig for mig! Jeg vil vildt gerne med, men har jo så en helt spæd, og jeg kan jo ikke rigtig nå at kende hende og hendes rytme så meget inden d. 14, hvis jeg går en god del over tid.. Det er jo svært at svare på nu hvordan hun bliver.. Er det absolut sidste SU-dato?

Hvis du skriver en PB til mig, når du lige kan se hvordan det hele hænger sammen. Så skulle det nu nok gå

Knus

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Georgia skriver:

Hvis du skriver en PB til mig, når du lige kan se hvordan det hele hænger sammen. Så skulle det nu nok gå

Knus

Tak for det! Er i hvert fald meget interesseret

Anmeld

30. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Øvvvv, at det skulle være så langt oppe i landet  

Anmeld

30. september 2011

Georgia

Frøken J. skriver:

Tak for det! Er i hvert fald meget interesseret

Lyder rigtig godt, så håber vi at der er nogle flere interesserede

Anmeld

30. september 2011

Bambii

Uhh..

Det lyder hyggeligt, må kærester komme med?

Anmeld

30. september 2011

Georgia

Bambii skriver:

Uhh..

Det lyder hyggeligt, må kærester komme med?

Det står en frit for, om man tager børn og mand med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.