Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gid der blev holdt noget på sjælland os Rigtig fin ide..!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: juhuuuuuuuuu og så æv æv jeg ville mægtig gerne møde jer alle sammen, men er bange for at hovedet ikke helt har det så godt den dag... Skal til halloween fest dagen inden... men hvor langt ligger Silkeborg egentlig fra Herning for er i Herning til fest om lørdagen... og kunne dag lige undervejs hjem stikke hovedet forbi og sige hej... Majbritt
juhuuuuuuuuu og så æv æv jeg ville mægtig gerne møde jer alle sammen, men er bange for at hovedet ikke helt har det så godt den dag... Skal til halloween fest dagen inden... men hvor langt ligger Silkeborg egentlig fra Herning for er i Herning til fest om lørdagen... og kunne dag lige undervejs hjem stikke hovedet forbi og sige hej...
Majbritt
Super godt initiativ
Jeg vil rigtig gerne møde jer, men jeg tror ikke jeg kan d. 30. Synes måske også bare det skulle være for os og børnene, men det er måske bare mig der ikke rigtig ka se hvorfor påhæng skal med . Det er jo jer tøser jeg har chattet med og jeres børn jeg gerne vil møde . Nå men det var vist også bare et sidespor
FrkT skriver: Der er ca 40 km, så det kan du sagtens :-)
Der er ca 40 km, så det kan du sagtens :-)
men er det på vej hjem eller helt anden retning???
twinboys skriver: men er det på vej hjem eller helt anden retning???
Du kommer da? Vil så gerne møde dig...
Mira0911 skriver: Du kommer da? Vil så gerne møde dig...
og jeg dig...
Mutti2B skriver: Super godt initiativ Jeg vil rigtig gerne møde jer, men jeg tror ikke jeg kan d. 30. Synes måske også bare det skulle være for os og børnene, men det er måske bare mig der ikke rigtig ka se hvorfor påhæng skal med . Det er jo jer tøser jeg har chattet med og jeres børn jeg gerne vil møde . Nå men det var vist også bare et sidespor
Jeg tager bestemt heller ikke manden med, det gider han så absolut ikke Knus
Hvor bor du normalt?
synes det lyder spændende, og vil klart overveje det. så hvis nogen her omkring der gerne vil med, så kan vi da fylde en bil.
skal bare liiiiige checke om min mand skal spille kamp den dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128