Så fik vi os sgu en klapvogn.. Skal ses.. ^_^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Den ville jeg også have .. Men jeg var for nærrig xD Vi bruger også kun klapvogn når vi låner bil - Og det er ikke særlig tit

Men det lyder til at være et godt køb

vi har jo ikke bil, men den kan klappes sammen så den ikke fylder en skid.  så vi kommer til at bruge den MEGET... 

vi er også nærrige. men når det kommer til sådan noget der som man skal bruge i et par år så syntes jeg det er pengene værd.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Isabella_mor

LauraLW skriver:

Tillykke med den :-)

Jeg har lillesøsteren city mini og elsker den! Men tror nu jeg havde brugt det ekstra og købt eliten hvis jeg kunne :-)

ja det kan jeg godt forstå.. jeg syntes da også den lille model er ok, men det er jo vigtigt at vi begge kunne gå med den, og at styret på den lille ikke kunne justeres var ikke lige noget for os.. da min kæreste er høj og jeg er lav så er det en rimelig vigtig detalje.

Anmeld

30. september 2011

Isabella_mor

Carina:-) skriver:

Tillykke med det fine køb

Jo tak 

Anmeld

30. september 2011

LinLin

isabellamor skriver:

ja vi var sgu lige ude og flotte os her i forgårs. vi havde fundet ud af hvilken slags vi skulle have, og derefter gik vi på nettet og ledte og ledte. og fandt den så på tilbud i Ønskebørn. 

den koster normalt 4300 men vi fik den for 3400. og så betalte vi lige lidt ekstra for tilbehør (regnslag og bøjle foran) så alt i alt fik vi det hele for 4200 hvilket er denne måneds børnepenge, og det er jo bare perfekt.. 

i skal da lige se den

Det er mærket City Elite Baby Jogger, og jeg kan VARMT anbefale den. det er simpelthen det bedste vi nogensinde har købt... 

den ser meget lille ud på billedet, men den er ret stor. det er bare fordi min kæreste er næsten 2 meter høj.. 

Flot klapvogn

Jeg har en brio sing og den eeeelsker jeg også bare, fordi den kan være i det næsten ikke-eksisterende bagaerum i min Suzuki Alto

Anmeld

30. september 2011

Isabella_mor

DAs mor skriver:

Flot klapvogn

Jeg har en brio sing og den eeeelsker jeg også bare, fordi den kan være i det næsten ikke-eksisterende bagaerum i min Suzuki Alto

det er sgu lækkert... 

Anmeld

30. september 2011

SpunkenJo

isabellamor skriver:

ja det er faktisk vild så lille den ser ud, for jeg syntes jo den er en god størrelse haha

Det skægt

Anmeld

30. september 2011

Ranarupta

Vi har lillebroderen til den. Vi elsker den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.