Så fik vi os sgu en klapvogn.. Skal ses.. ^_^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Isabella_mor

ja vi var sgu lige ude og flotte os her i forgårs. vi havde fundet ud af hvilken slags vi skulle have, og derefter gik vi på nettet og ledte og ledte. og fandt den så på tilbud i Ønskebørn. 

den koster normalt 4300 men vi fik den for 3400. og så betalte vi lige lidt ekstra for tilbehør (regnslag og bøjle foran) så alt i alt fik vi det hele for 4200 hvilket er denne måneds børnepenge, og det er jo bare perfekt.. 

i skal da lige se den

Det er mærket City Elite Baby Jogger, og jeg kan VARMT anbefale den. det er simpelthen det bedste vi nogensinde har købt... 

den ser meget lille ud på billedet, men den er ret stor. det er bare fordi min kæreste er næsten 2 meter høj.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Den er fed!!!!!!

Anmeld

30. september 2011

SpunkenJo

isabellamor skriver:

ja vi var sgu lige ude og flotte os her i forgårs. vi havde fundet ud af hvilken slags vi skulle have, og derefter gik vi på nettet og ledte og ledte. og fandt den så på tilbud i Ønskebørn. 

den koster normalt 4300 men vi fik den for 3400. og så betalte vi lige lidt ekstra for tilbehør (regnslag og bøjle foran) så alt i alt fik vi det hele for 4200 hvilket er denne måneds børnepenge, og det er jo bare perfekt.. 

i skal da lige se den

Det er mærket City Elite Baby Jogger, og jeg kan VARMT anbefale den. det er simpelthen det bedste vi nogensinde har købt... 

den ser meget lille ud på billedet, men den er ret stor. det er bare fordi min kæreste er næsten 2 meter høj.. 

Uhh uuhh uuhh

Kan kun bifalde og stemme i, for det er også noget af det bedste vi ejer til vores dreng!!

Da vi fik vores, røg Odderen nærmest på Pension.... Vi har ihvertfald ikke set den siden

Det er et NAJS køretøj

Tillykke med det flotte køb

Anmeld

30. september 2011

SpunkenJo

Ååårrhvad han e egentlig høj!!!

For den ser godt nok noget lille ud

Og det er den jo faktisk ikke, den er nemlig bare helt perfekt

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

Den ville jeg også have .. Men jeg var for nærrig xD Vi bruger også kun klapvogn når vi låner bil - Og det er ikke særlig tit

Men det lyder til at være et godt køb

Anmeld

30. september 2011

LauraLW

Tillykke med den :-)

Jeg har lillesøsteren city mini og elsker den! Men tror nu jeg havde brugt det ekstra og købt eliten hvis jeg kunne :-)

Anmeld

30. september 2011

Isabella_mor

Aisha skriver:

Den er fed!!!!!!

ja den er mega fed  

Anmeld

30. september 2011

Isabella_mor

SpunkenJo skriver:

Uhh uuhh uuhh

Kan kun bifalde og stemme i, for det er også noget af det bedste vi ejer til vores dreng!!

Da vi fik vores, røg Odderen nærmest på Pension.... Vi har ihvertfald ikke set den siden

Det er et NAJS køretøj

Tillykke med det flotte køb

jeg tror også bare vi pakker Simo'en sammen... den har vi sgu ikke brug for mere haha

Anmeld

30. september 2011

Carina:-)

Tillykke med det fine køb

Anmeld

30. september 2011

Isabella_mor

SpunkenJo skriver:

Ååårrhvad han e egentlig høj!!!

For den ser godt nok noget lille ud

Og det er den jo faktisk ikke, den er nemlig bare helt perfekt

ja det er faktisk vild så lille den ser ud, for jeg syntes jo den er en god størrelse haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.