(Jule)gave til pige 2,5 år??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

K&S

Mussen2 skriver:

velbekomme - jeg sidder stadig om summer ogver hvad jeg dog skal købe

Hehe, jeg kunne godt have købt MEGET mere, men pengepungen (og manden) sagde stop lige nu - men han kunne godt se det gode i at spare på køkkenet...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

K&S

Mussen2 skriver:

velbekomme - jeg sidder stadig om summer ogver hvad jeg dog skal købe

Hvilke overvejelser har du? Jeg så du havde skrevet dukketing - har hun seng, puslebord m.m.?

Anmeld

2. oktober 2011

Mussen2

K&S skriver:

Hvilke overvejelser har du? Jeg så du havde skrevet dukketing - har hun seng, puslebord m.m.?

Puslebord har hun ikke, har kigget efter det derinde, men kan ikekfinde det. Havde nemlig tænkt det kunne være allitiders at give hende, da hun skal være storesøster til februar.

Seng har hun.

Jeg tænker på noget mere duplo/lego, der har hun ikke ret meget

Anmeld

2. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter er lige blevet 2 1/2 år og følgende hitter i øjeblikket: dukker, perleplader og vendespil. Så er det også et stort hitm, at danse til musik 

Anmeld

2. oktober 2011

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Vores datter er lige blevet 2 1/2 år og følgende hitter i øjeblikket: dukker, perleplader og vendespil. Så er det også et stort hitm, at danse til musik 

hvilke perler bruger du? Vendespil er det også det som kaldes huske spil Musik er også et hit herhjemme. Jeg overvejer at købe en cd afspiller med microfoner

Anmeld

2. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mussen2 skriver:

hvilke perler bruger du? Vendespil er det også det som kaldes huske spil Musik er også et hit herhjemme. Jeg overvejer at købe en cd afspiller med microfoner

Jeg bruger dem fra Hama - de helt almindelige størrelse. Hun laver en perleplade over nogen dage. Man kan også godt få dem i en større størrelse, så er det lidt nemmere for dem, at have med dem at gøre.

Ja, vendespil er det samme som huskspil, hvor man skal vende to ens. Hun er ikke så god til det endnu, men det går fremad. Vi spiller også billedlotteri - det er også et hit.

God ide med microfonen

Anmeld

2. oktober 2011

Tullemuzz

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal finde på til Kevin er er også 2,5 til december men prøver og finde lidt inspiration rundt omkring men hold da op hvor er alting dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.