(Jule)gave til pige 2,5 år??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.786 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Mussen2

Da fætter BR har minus 25% vil jeg gerne købe julegaverne nu, men hvad søren giver amn en pige på 2,5 år?

Hvad kan i forslå. Jeg er helt blank.

Er et sminke/frisør hoved for tidlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mussen2

Mussen2 skriver:

Da fætter BR har minus 25% vil jeg gerne købe julegaverne nu, men hvad søren giver amn en pige på 2,5 år?

Anyone?

Anmeld

2. oktober 2011

Mussen2

2. oktober 2011

debbie19

Hvad med en løbecykel. eller noget duplo lego?? puzzlespil, hellokitty ting, dukke ting ?? der er lidt af hvert.

Anmeld

2. oktober 2011

Mussen2

debbie19 skriver:

Hvad med en løbecykel. eller noget duplo lego?? puzzlespil, hellokitty ting, dukke ting ?? der er lidt af hvert.

Hun har en løbecykel som er et hit og de andre ting har hun faktisk også...

Måske lidt mere dukketing, men tænker på om sådan noget som et frisørhoved og en cd-afspiller med mikrofon er et hit eller andre ting, til lidt større piger? Hvad med et dukkehus, h vornår begynder de at interesserer sig for det.

Anmeld

2. oktober 2011

debbie19

Mussen2 skriver:

Hun har en løbecykel som er et hit og de andre ting har hun faktisk også...

Måske lidt mere dukketing, men tænker på om sådan noget som et frisørhoved og en cd-afspiller med mikrofon er et hit eller andre ting, til lidt større piger? Hvad med et dukkehus, h vornår begynder de at interesserer sig for det.

Alså jeg har ikke selv børn,,, men har stået i legetøjsbutik og derfor fik jeg lidt erfaring.. sminke hoved siger det som regel 3-4 + fordi der er små dele. hvad men store perler. børn elsker musik og musik instrumenter så det kunne nok også være en ide.  eller legemad et dukkehus skal hun nok lige være et år eller to ældre. men børn er jo hvidt forskelige så lidt svært at sige

Anmeld

2. oktober 2011

Mussen2

debbie19 skriver:

Alså jeg har ikke selv børn,,, men har stået i legetøjsbutik og derfor fik jeg lidt erfaring.. sminke hoved siger det som regel 3-4 + fordi der er små dele. hvad men store perler. børn elsker musik og musik instrumenter så det kunne nok også være en ide.  eller legemad et dukkehus skal hun nok lige være et år eller to ældre. men børn er jo hvidt forskelige så lidt svært at sige

tusind tak, for svar. Jeg synes også det er svært at fide på noget, som hitter, man kan jo købe sig fattig i legetøj

Anmeld

2. oktober 2011

debbie19

Mussen2 skriver:

tusind tak, for svar. Jeg synes også det er svært at fide på noget, som hitter, man kan jo købe sig fattig i legetøj

ja og tingene fornyes hele tiden så penge bruges let

Anmeld

2. oktober 2011

K&S

Mussen2 skriver:

TAK for dette indlæg - jeg nåede lige at bestille et legekøkken til Anton  og sparede 150 kroner

Anmeld

2. oktober 2011

Mussen2

K&S skriver:

TAK for dette indlæg - jeg nåede lige at bestille et legekøkken til Anton  og sparede 150 kroner

velbekomme - jeg sidder stadig om summer ogver hvad jeg dog skal købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.