Gravid mand.... what????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså, jeg har det sådan: MAND OG MAND!!!..: det er sku så meget sagt. jeg ved godt at han har fået fjernet brysterne og fået skæg og sådan, meeeeen... Hvis du er en mand der blvier lavet om til en kvinde, så er du først en kvinde, når du har fået kappet dilleren, så man kan vel ikke betegne ham, som en 'rigtig' mand, når han stadig har understellet???

Så jeg hopper altså ikke helt på den. Han lever som en mand, men om han rent teknisk er en mand... nej, det mener jeg ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Altså, jeg har det sådan: MAND OG MAND!!!..: det er sku så meget sagt. jeg ved godt at han har fået fjernet brysterne og fået skæg og sådan, meeeeen... Hvis du er en mand der blvier lavet om til en kvinde, så er du først en kvinde, når du har fået kappet dilleren, så man kan vel ikke betegne ham, som en 'rigtig' mand, når han stadig har understellet???

Så jeg hopper altså ikke helt på den. Han lever som en mand, men om han rent teknisk er en mand... nej, det mener jeg ikke...

Så enig....det er bare en dame med skæg jo....

Anmeld

28. januar 2009

Moderator

Eva skriver:

Så enig....det er bare en dame med skæg jo....

hihi... den skæggede mand. han kunne få job i cirkus!! haha... Men der har han også været, af en slags jo, mens alt det her har stået på jo..

Anmeld

28. januar 2009

pussekat

hejsa
ja jeg sige også til min mand at så kun han også prøve at være gravid men det vil han ikke
nej ham mand som er gravid her jo være dame og han kone kan ikke bliv gravid så det er for han gør det og for at folk skal se han er så sød ved sig kone haha

Anmeld

28. januar 2009

Tynen

Jeg synes sgu det er i orden

Anmeld

28. januar 2009

Janni Pedersen

Der bliver sendt en udsendelse om ham torsdag den 29.januar kl 20.00 på TV2

Anmeld

28. januar 2009

Anja

Zafir skriver:

Helt enig ! Det er jo IKKE en mand, men en kvinde, der har lavet sit udseende om, så hun ligner mest muligt en mand.

Men at de får et barn er helt fint for mig ....

Anmeld

29. januar 2009

Moderator

Ihhh altså - uanset om det er en mand eller ej, så kommer der et program i aften... ÆV altså!!!! jeg ville virkelgi gerne se det, men jeg har ikke noget at optage det på og vi skal i operaen (hvilket jo er SKØØØØNT), men jeg ville da gerne se det...

Nå, men så må jeg få det refereret, for når det er udenlandske programmer, bliver de jo ikke genudsendt jo, ej heller lagt på sputnik ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.