Gravid mand.... what????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

DK

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-20038533.html

Ja... altså det her er i alt fald helt gået min næse forbi.

Kan kun sige... Øhhhhh... WHAT??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Becks

Han er transvestit og er født som pige...
Han har fået fjernet sine bryster, men bibeholdt underliv, så han/hun kan få børn...
Han venter deres 2 barn nu...

Knus

Anmeld

27. januar 2009

Pia.

Mener han er født som pige... men kan ikke helt huske historien... Men kan godt huske episoden....

Anmeld

27. januar 2009

Pia.

Beck skriver:

Han er transvestit og er født som pige...
Han har fået fjernet sine bryster, men bibeholdt underliv, så han/hun kan få børn...
Han venter deres 2 barn nu...

Knus

nå du var hurtigst.... mente nok at han var født som pige...

Anmeld

27. januar 2009

Nemesis

har læst det før og det er jo ikke en mand i fysisk forstand...i virkeligheden er det vel mere en transsexuel.

JEg har ikke et problem med det.

Sisse

Anmeld

27. januar 2009

Heidi.

Det er bare underligt...

Anmeld

27. januar 2009

DK

Ahh okay. Jeg så bare en trailer for det på tv, og tænkte "hvad fanden???"

Men altså, hvis han føler sig som en rigtig mand, hvorfor har han så lyst til at føde, som jo er en meget kvindelig ting?? Det er mere det dilemma jeg ikke lige kan forstå???

Og så er hans kone så... lesbisk?? Og når hun nu er "kvinden" hvorfor er det så ikke hende der bliver gravid?

Altså hvis man er en god forældre, så er kønnet ligemeget, altså jeg går f.ex. også ind for at homoseksuelle kan adoptere.

Anmeld

27. januar 2009

Lene76

det er noget med at "hans" kone er steril og derfro ik kan få flere børn.... og de vil rigtig gerne ha en familie sammen.

han er født som pige men har altid følt sig mest som dreng... men har aldrig turde ta springen og få fjernet understellet. hvilket jo er fint når han så kan blive gravid og føde deres børn. De fik en pige sidst i 2007 el starten af 2008 kan ik helt husket det ved bare det var ved ks..... man ser vel oprah engang imellem

Anmeld

28. januar 2009

H+S Skjolgborg.

så det første afsnit han er født kvinde derfor....*GHHHH*

Anmeld

28. januar 2009

3rollinger

Lene76 skriver:

det er noget med at "hans" kone er steril og derfro ik kan få flere børn.... og de vil rigtig gerne ha en familie sammen.

han er født som pige men har altid følt sig mest som dreng... men har aldrig turde ta springen og få fjernet understellet. hvilket jo er fint når han så kan blive gravid og føde deres børn. De fik en pige sidst i 2007 el starten af 2008 kan ik helt husket det ved bare det var ved ks..... man ser vel oprah engang imellem

Ja, damen i aegteskabet kan ikke faa boern.

Der var et interview med dem hernede og de var bare superflinke normale mennesker. Ikke noget freaky over det, selvom det selvfoelgelig ser lidt freaky ud at en mand er gravid. For selv om han er en dame, saa ligner han jo en mand med skaeg og det hele.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.