Siger end masse lyde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Denne gang er der noget jeg er megetopmærksom på... 

Når Lina sover, ligger hun og siger end masse lyde og endda nogle gang ret høje lyde... 

Hun drømmer måske? Oplevede slet ikke det med Julie... 

Hver gang hun har fået noget fra flasken og kommer op og bøvse, siger hun også end masse lyde - som helt sikkert er normalt.. Og en ting Julie slet ikke gjorde... 

Andre herinde som har nyfødte som siger end masse lyde mens de sover og evt. drømmer eller? 

Benjamin siger også en masse lyde! Jeg synes det er lidt hyggeligt hehe. Men hold da op hvor vågnede jeg mange gange i starten. Han kan også pludselig komme med et vræl - men så sover han  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

A&F

Mira0911 skriver:

Denne gang er der noget jeg er megetopmærksom på... 

Når Lina sover, ligger hun og siger end masse lyde og endda nogle gang ret høje lyde... 

Hun drømmer måske? Oplevede slet ikke det med Julie... 

Hver gang hun har fået noget fra flasken og kommer op og bøvse, siger hun også end masse lyde - som helt sikkert er normalt.. Og en ting Julie slet ikke gjorde... 

Andre herinde som har nyfødte som siger end masse lyde mens de sover og evt. drømmer eller? 

Hehe min datter gjorde det også den 1 1/2 mdr, hun er 3 mdr nu, og er stoppet med det. Min mand og jeg undrede os ihvertfald rigtig meget over de lyde.

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

A&F skriver:

Hehe min datter gjorde det også den 1 1/2 mdr, hun er 3 mdr nu, og er stoppet med det. Min mand og jeg undrede os ihvertfald rigtig meget over de lyde.

Hehe.. det er nu meget sødt at høre på... 

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Benjamin siger også en masse lyde! Jeg synes det er lidt hyggeligt hehe. Men hold da op hvor vågnede jeg mange gange i starten. Han kan også pludselig komme med et vræl - men så sover han  

Uh ja, Lina kan også komme med et vræl eller græde mens hun sover... 

Anmeld

30. september 2011

Janni.

Silas lavede en masse lyde fra dag 1.. Og gud hvor jeg kunne bande af ham indvendigt, det holdte mig vågen. 

Det var glædens dag da han flyttede på eget værelse. Så kunne vi alle 3 sove 

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Silas lavede en masse lyde fra dag 1.. Og gud hvor jeg kunne bande af ham indvendigt, det holdte mig vågen. 

Det var glædens dag da han flyttede på eget værelse. Så kunne vi alle 3 sove 

Hehe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.