Siger end masse lyde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Mira0911

Denne gang er der noget jeg er megetopmærksom på... 

Når Lina sover, ligger hun og siger end masse lyde og endda nogle gang ret høje lyde... 

Hun drømmer måske? Oplevede slet ikke det med Julie... 

Hver gang hun har fået noget fra flasken og kommer op og bøvse, siger hun også end masse lyde - som helt sikkert er normalt.. Og en ting Julie slet ikke gjorde... 

Andre herinde som har nyfødte som siger end masse lyde mens de sover og evt. drømmer eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mira0911

29. september 2011

MelikkazMoar

Mira0911 skriver:

Denne gang er der noget jeg er megetopmærksom på... 

Når Lina sover, ligger hun og siger end masse lyde og endda nogle gang ret høje lyde... 

Hun drømmer måske? Oplevede slet ikke det med Julie... 

Hver gang hun har fået noget fra flasken og kommer op og bøvse, siger hun også end masse lyde - som helt sikkert er normalt.. Og en ting Julie slet ikke gjorde... 

Andre herinde som har nyfødte som siger end masse lyde mens de sover og evt. drømmer eller? 

Melikka gjorde det ikke som nyfødt .. men gør det virkelig nu, hun er lige blevet 4 måneder.. og hold op hvor det lyder sødt , hvertfald det hun kommer med når hun sover

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

MelikkazMoar skriver:

Melikka gjorde det ikke som nyfødt .. men gør det virkelig nu, hun er lige blevet 4 måneder.. og hold op hvor det lyder sødt , hvertfald det hun kommer med når hun sover

Synes det er vildt at Lina allerede siger en masse lyde og hun er jo ikke ret gammel... 

Det lyder rigtig sødt, nøj hvor jeg bliver forskrækket når jeg sidder i mine egne tanker... 

Anmeld

29. september 2011

MelikkazMoar

Mira0911 skriver:

Synes det er vildt at Lina allerede siger en masse lyde og hun er jo ikke ret gammel... 

Det lyder rigtig sødt, nøj hvor jeg bliver forskrækket når jeg sidder i mine egne tanker... 

ja det der med at blive vækket a sine tanker det kender jeg godt ..

første gang Melikka grinede, var mens hun var ved at falde i søvn ved brystet.. og pludselig grinede hun bare så det klukkede.. hold da op jeg ågnede om a min amme-søvn der

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

MelikkazMoar skriver:

ja det der med at blive vækket a sine tanker det kender jeg godt ..

første gang Melikka grinede, var mens hun var ved at falde i søvn ved brystet.. og pludselig grinede hun bare så det klukkede.. hold da op jeg ågnede om a min amme-søvn der

Hihi... Glæder mig til de tider når de kommer... 

Anmeld

29. september 2011

MelikkazMoar

Mira0911 skriver:

Hihi... Glæder mig til de tider når de kommer... 

det forstå jeg godt.. pludselig husker du alt fra den første prinsesses første tid? gør du ik ?

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

MelikkazMoar skriver:

det forstå jeg godt.. pludselig husker du alt fra den første prinsesses første tid? gør du ik ?

Efter Lina er kommet, og når hun f.eks siger lyde når hun sover siger jeg tit "jamen det gjorde Julie slet ikke" og den kommentar kommer rigtig tit fra mig, når Lina gør noget... 

Og jo husker da mange af tingene med Julie fra dengang... Dog er der enkelte ting jeg slet ikke husker... 

Anmeld

29. september 2011

MelikkazMoar

Mira0911 skriver:

Efter Lina er kommet, og når hun f.eks siger lyde når hun sover siger jeg tit "jamen det gjorde Julie slet ikke" og den kommentar kommer rigtig tit fra mig, når Lina gør noget... 

Og jo husker da mange af tingene med Julie fra dengang... Dog er der enkelte ting jeg slet ikke husker... 

hihi. ja hvor må det bare være dejligt

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

MelikkazMoar skriver:

hihi. ja hvor må det bare være dejligt

Det er det skam også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.