Legekøkken i 1 års fødselsdagsgave = Okay??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Clisolka

Carina1984 skriver:

Ka være det er ham du har set ;-)

Det ved jeg faktisk slet ikke  Jeg ved i hvert fald at 2 af drengene fra mulvarperne er glade for køkkenet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

>>Carina<<

Babymor2010 skriver:

Det ved jeg faktisk slet ikke  Jeg ved i hvert fald at 2 af drengene fra mulvarperne er glade for køkkenet 

Det er godt de leger med en masse forskellig. :-) men syns hvert fald godt i ka gi hende et køkken

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Carina1984 skriver:

Det er godt de leger med en masse forskellig. :-) men syns hvert fald godt i ka gi hende et køkken

Ja de har jo en masse forskelligt legetøj 

Nu ved jeg også, at det er den rigtige gave - jeg skulle bare lige bekræftes 

Anmeld

29. september 2011

Trolde_mor

Kian får en støvsuger i fødselsdagsgave, og når vi kan komme i Ikea, skal han have et trækøkken

Jeg syntes sagtens du kan give hende et køkken Hun vil med sikkerhed elske det

Anmeld

29. september 2011

Legetøjsnørden

Hej Babymor

Et legekøkken er altid et hit! Og som flere skriver er det noget som vil give masser af god leg i mange år fremover. Som et-årig vil hun måske ikke bruge en masse tid der i starten, men det skal nok komme, allerede fra 1½ års alderen begynder de jo at efterligne os voksne (oh oh...).

Hvis jeg må give et godt råd, så sørg for at købe et legekøkken som er solidt og kan holde flere år, og gerne et med flere "funktioner" altså f.eks hvor man kan tage vasken op, plade ud af ovn osv. Jo mere børnene kan gøre, jo sjovere er det for dem.

God fødselsdag til hende

Karen

Anmeld

29. september 2011

M&M's Mor

Babymor2010 skriver:

Åhhh jeg er så meget i tvivl om vi skal give Isabella et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave her i næste måned. 

Hun er begyndt at interessere sig meget for det de har i vuggestuen

Dukkevogn kan vi ikke give, for det har farmor købt... Hendes første dukke kan vi ikke købe, for det har farmor sørme også købt. Ja, hun har en farmor der er glad for hende, meeeeeen jeg vil også have lov til at købe noget til hende bare en gang imellem, der ikke er tøj 

Hun har arvet en del duploklodser, bøger, dvd'er og diverse bamser fra hendes fætre. En gåvogn har vi arvet fra jeg var barn  Jeg er snart tom for ideer....

Men er det forkert at give hende et legekøkken i 1-års fødselsdagsgave? 

Ja selvfølgelig kan hun få et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave så bare ud og kig hvad der er......vil dog lige være en lyseslukker og IKKE anbefale det OBH-legekøkken...er noget værre L***  for at sige det lige ud...holder ikke til noget selvom det er helt små børn der har det...vi måtte kassere vores efter 10 mdr  så vil klart anbefale i bruger penge på et i træ istedet som er meget mere solidt...

held og lykke med jagten...

Anmeld

30. september 2011

Hasselnødden

Det er da bare en super god gave, det havde Elias også da han fyldte 1 år (er 20mrd nu)og senere kom værkstedet til også og han bruger begge dele på skift dagligt - der kan gå mange gode timer med det især i weekenderne.. og mor og far deltager jo med stor fornøjelse så der bliver bagt og hamret, hamret kage og bagt skruer... ork jo, super god gave!

Anmeld

30. september 2011

Mig med maven

Vi gav et til mores datter, da hun blev et år. Hun har leget rigtig meget med det. Vores er i plastik, selvom de flotteste findes i i træ, hun har det menlig med i bad, i haven, på værelset og i stuen. Det er noget vi virkelig har haft glæde af!

Anmeld

30. september 2011

norenberg

min datter fik et som et årig og nu bliver hun snart 6 år....og hun har aldrig nogensinde leget med det....med det gør hendes bror på 1 år så i stedet for...så det er meget forskelligt om de har interesse for det...tror ikke alderen er afgørende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.