Legekøkken i 1 års fødselsdagsgave = Okay??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.106 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Clisolka

Åhhh jeg er så meget i tvivl om vi skal give Isabella et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave her i næste måned. 

Hun er begyndt at interessere sig meget for det de har i vuggestuen

Dukkevogn kan vi ikke give, for det har farmor købt... Hendes første dukke kan vi ikke købe, for det har farmor sørme også købt. Ja, hun har en farmor der er glad for hende, meeeeeen jeg vil også have lov til at købe noget til hende bare en gang imellem, der ikke er tøj 

Hun har arvet en del duploklodser, bøger, dvd'er og diverse bamser fra hendes fætre. En gåvogn har vi arvet fra jeg var barn  Jeg er snart tom for ideer....

Men er det forkert at give hende et legekøkken i 1-års fødselsdagsgave? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Sara.

Synes det er en rigtig god ide med et legekøkken i et års fødselsdagsgave!! :-)

Anmeld

29. september 2011

Maja_4000

Vi har tænkt os at give Caroline et i fødselsdagsgave .. Så følger lige med

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Vi har tænkt os at give Caroline et i fødselsdagsgave .. Så følger lige med

Det gør du bare 

Anmeld

29. september 2011

Zeus

Isabella fik et køkken i 1 års fødselsdagsgave af - sin famor Det gik super fint.. Det tog lige lidt før hun legede rigtig køkken med det, men hun har det faktisk stadig stående, selvom hun bliver 7 lige om lidt

Anmeld

29. september 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Åhhh jeg er så meget i tvivl om vi skal give Isabella et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave her i næste måned. 

Dukkevogn kan vi ikke give, for det har farmor købt... Hendes første dukke kan vi ikke købe, for det har farmor sørme også købt. Ja, hun har en farmor der er glad for hende, meeeeeen jeg vil også have lov til at købe noget til hende bare en gang imellem, der ikke er tøj 

Hun har arvet en del duploklodser, bøger, dvd'er og diverse bamser fra hendes fætre. En gåvogn har vi arvet fra jeg var barn  Jeg er snart tom for ideer....

Det gir vi nok Oscar i 1 års gave

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Zeus skriver:

Isabella fik et køkken i 1 års fødselsdagsgave af - sin famor Det gik super fint.. Det tog lige lidt før hun legede rigtig køkken med det, men hun har det faktisk stadig stående, selvom hun bliver 7 lige om lidt

Ja, det er det jeg tænker - det holder jo i maaaaange år endnu  Og når hun er så interesseret i det der er i vuggestuen kan jeg ikke se en hindring for det 

Anmeld

29. september 2011

Josesmor

Babymor2010 skriver:

Vores datter får også et lege køkken i 1års fødselsdagsgave d22 så det mener jeg da bestemt godt du kan og hvorfor ik??

Anmeld

29. september 2011

ESV

Vi købte et køkken til Emilie da hun blev 1 år og har absolut ikke fortrudt.

Så køb du det bare, der er til mange timers leg og hygge!!

Anmeld

29. september 2011

Kofoed.

Min niece er super glad for hende legekøkken og der fik hun i 1 års fødselsdags gave og så låner hun alt mit gamle food 'n' fun mad. Det er det hun leger oftes med og hun er i dag 2½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.