Fedtfattig mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

henh01

camillakrath skriver:

Spiser du så også udelukkende grønt som tilbehør til din mad?

Jeg elsker også slik og kage. Men vi prøver så at sige at det er okay at vi spiser lidt i weekenden. Bare det er helt væk i hverdagen.

ja  nej ikke altid... Je burde gøre det, men sagen er den at jeg meget godt kan lide kartofler i ovnen så der spiser jeg en lille smule til også.. Engang i mellem kan jeg godt tage lidt mindre kød og så en smule ris eller kartofler. det er svært at lade det helt være nu man laver det til de andre i familien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

henh01

2skønnebørn skriver:

Hokaido stammer fra græskarfamilien. Den er hård og svær at flække, men smager fantastisk, når den laves i ovenen. Vi elsker rodfrugter i alle afskygninger. Laver den oftest i ovenen. Har sådan en "foodprocessor", hvor jeg kan snitte i forskellige størrelser, så er det hurtigere end at stå og gøre det i hånden.

Til frokost salaten, spiser vi fx. nogle kyllingtern, rejer, eller lidt æg til.

tusind tak:

Spiser man skrællen eller det indeni?

Anmeld

29. september 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Man flækker den og skærer indmaden i stave, men skallen er sindsyg hård, så der skal bruges kræfter og en god kniv!

Anmeld

29. september 2011

MariaMus

Jeg har meldt mig til iforms kostdagbog, og det fungerer super godt. Men bruger den nok kun nu hvor jeg er på barsel, det er meget tidskrævende at veje alting hele tiden. Men har været på den siden begyndelsen af juni og tabt 10 kg indtil videre. Og jeg har sliklørdag 1-2 gange om ugen

Derudover går jeg nogle lange ture et par gange om ugen, og har tidligere lånt en masse bøger på biblioteket vedr. inspiration til fedtfattige retter. Man kan jo sidde hjemme i sofaen og finde alle bøgerne på bibliotekets hjemmeside og så får man en sms når man kan komme og hente dem, så smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.