jeg tror skisme der er gevinst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Kris89

update please. er jo ved at gå til af nysgerrighed

(eller er det tømmermænd? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

jeg har slet ikke været ved computeren siden fredag... så derfor den sene update... 

testen var negativ... 

men jeg har stadig ikke fået mens, og jeg har kvamle som en i h...... så jeg venter gir den til onsdag, og hvis min mens stadig ikk er kommet der tester jeg igen. 

Jeg føler stadig at jeg er gravid! så jeg håber virkelig at testen blir positiv i løbet af næste uge. måske har jeg bare haft en lang cyklus i denne måned (det har jeg nemlig nogle gange....) 

jeg krydser stadig fingre og håber på at min mavefornemmelse stadig holder!!! 

Anmeld

2. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

Hej piger!

jeg har slet ikke været ved computeren siden fredag... så derfor den sene update... 

testen var negativ... 

men jeg har stadig ikke fået mens, og jeg har kvamle som en i h...... så jeg venter gir den til onsdag, og hvis min mens stadig ikk er kommet der tester jeg igen. 

Jeg føler stadig at jeg er gravid! så jeg håber virkelig at testen blir positiv i løbet af næste uge. måske har jeg bare haft en lang cyklus i denne måned (det har jeg nemlig nogle gange....) 

øv bøv

men vi krydser alt hvad vi kan for at de to streger kommer her en af dagene måske vi kan teste positiv samme dag sidst på ugen

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

øv bøv

men vi krydser alt hvad vi kan for at de to streger kommer her en af dagene måske vi kan teste positiv samme dag sidst på ugen

ja det ville da være vildt fedt hvis vi begge to kunne stå med en positiv test!!! det håber jeg 

Anmeld

3. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

Hej piger!

testen var negativ... 

Øv øv, men så længe der ikke er mens, er chancen der jo endnu! Krydser fingre for en positiv test på onsdag! (:

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Øv øv, men så længe der ikke er mens, er chancen der jo endnu! Krydser fingre for en positiv test på onsdag! (:

ja chancen er der stadig  der er ikke skyggen af mens, og jeg har sådan nogle niv i maven. har ikke testet siden lørdag, så jeg håber at den på onsdag vil vise noget godt 

Anmeld

3. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

ja chancen er der stadig  der er ikke skyggen af mens, og jeg har sådan nogle niv i maven. har ikke testet siden lørdag, så jeg håber at den på onsdag vil vise noget godt 

Uuuuuh,  (;

Anmeld

4. oktober 2011

Kris89

hvordan ser det ud? stadig ingen mens? tester du positiv i morgen

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

stadig ingen mens!  og stadig kvalme... meget kvalme faktisk! 

jeg har idag haft rigtig meget murren.... kan ikk helt finde ud af om det er mens smerter eller tegn på noget godt... 

synes sku min krop er lidt mærkelig.... her går jeg og er så sikker i min sag, og så driller det hele mig.... 

jeg overvejer faktisk lidt at skyde testdag til fredag eller lørdag. så er det jo en uge over tid, og dér burde der være noget at se hvis det er... 

så kan vi jo teste samme dag? 

og jo du kan tro det kribler i mig... men jeg gider bare ikk sidde med endnu negativ test... så vil jeg hellere vente. Vi har jo ikke travlt  selvom vi HÅBER!!!! 

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

og hvad med dig egentlig??? har ud nogle gode symptomer??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.