jeg tror skisme der er gevinst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Anonym trådstarter

Ann Christina skriver:

Jeg havde også på fornemmelsen, at jeg var gravid, men testede dog negativt... MEN MEN MEN, Jeg prøvede selvfølgelig igen et par dage efter, for jeg kunne ikke lægge tanken fra mig - den forbandede tis-pind MÅTTE da blive positiv - og det BLEV den, og nu er jeg i uge 6

Jeg  fingre for at der er gevindst! Håber det på dine vejne

årh hvor dejligt at høre! STORT tillykke med den lille ny spire! 

man SKAL i mange tilfælde stole på sin mavefornemmelse så! 

håber jeg er lige så "synsk" og får ret. 

og hvis testen er negativ imorgen, og jeg ikke får min mens, så tester jeg sørme også videre indtil en af delene melder sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

M (:

Anonym skriver:

det er da også en rigtig fornuftig plan at have den eksamen i hus først! 

og så blir det jo spændene at se hvad der sket til sommer! 

uh IMORGEN skal jeg teste!!!! shit jeg er spændt!

jeg tror stadig på at den er der! 

Ja, lige i dette tilfælde må fornuften råde, selvom jeg nu er fristet til ikke at lytte til min fornuft, men mit hjerte.. (:

Uh det bliver så spændende! Er helt spændt på dine vegne <3 Glæder mig SÅ meget til at høre resultatet! Hvornår skal/skulle du have haft mens? Hvor langt vil du være henne, hvis den (øh, jeg mener NÅR) den er positiv i morgen? 

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ja, lige i dette tilfælde må fornuften råde, selvom jeg nu er fristet til ikke at lytte til min fornuft, men mit hjerte.. (:

Uh det bliver så spændende! Er helt spændt på dine vegne <3 Glæder mig SÅ meget til at høre resultatet! Hvornår skal/skulle du have haft mens? Hvor langt vil du være henne, hvis den (øh, jeg mener NÅR) den er positiv i morgen? 

jamen jeg har forventet mens dag imorgen. så hvis jeg er gravid så vil jeg jo være 4+0 

jeg har ingen mens smerter og det plejer jeg at have et par dage op til... jeg mærker kun de der niv og jag. 

haha men måske tror jeg rent faktisk så meget på at jeg er gravid at jeg snyder min krop? ej jeg tror sku virkelig den er der 

jeg LOVER at opdatere. Vi skal dog spise morgenmad hos svigermekanikken imorgen, så måske kan jeg først komme på om aftenen eller søndag. men skal helt sikkert nok give en melding! 

Anmeld

30. september 2011

M (:

Anonym skriver:

jamen jeg har forventet mens dag imorgen. så hvis jeg er gravid så vil jeg jo være 4+0 

jeg har ingen mens smerter og det plejer jeg at have et par dage op til... jeg mærker kun de der niv og jag. 

haha men måske tror jeg rent faktisk så meget på at jeg er gravid at jeg snyder min krop? ej jeg tror sku virkelig den er der 

jeg LOVER at opdatere. Vi skal dog spise morgenmad hos svigermekanikken imorgen, så måske kan jeg først komme på om aftenen eller søndag. men skal helt sikkert nok give en melding! 

Ih, hvor er det altså bare spændende! Men hov, bliver opdate mon i denne tråd? Du er jo anonym, så kan jo ikke finde dig ellers

Anmeld

30. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Ja jeg tror faktisk at jeg er gravid!!!! 

jeg har først test dag på lørdag, men jeg føler virkelig helt dybt inde i mig selv at jeg er gravid! 

jeg har i forvejen et barn, og jeg har utrolig mange at de samme tidlige symptomer som dengang! 

andre som har haft det på fornemmelsen og hvor det holdte stik??? 

(jeg tør ikke teste inden på lørdag, for jeg gider ikke blive "snydt" hvis jeg tester for tidligt....) 

spændende...jeg havde det så meget på fornemmelsen. Selvom kæresten umuligt ikke kunne få børn uden behandling og selvom det var 1 gang var fornemmelsen bare så stærk....og korrekt

Håber din 6. sans taler sandt

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ih, hvor er det altså bare spændende! Men hov, bliver opdate mon i denne tråd? Du er jo anonym, så kan jo ikke finde dig ellers

tror bare at jeg gør det i denne tråd  og så overvejer jeg lige om jeg vil "springe ud" eller om vi skal vente lidt... har nemlig både familie og venner herinde... 

(ej jeg taler bare allerede som om jeg har testet positivt...  - måske skulle jeg lige klappe hesten og vente på et resultat! jeg er bare så sikker.... men alligevel! man ved jo aldrig! )

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

spændende...jeg havde det så meget på fornemmelsen. Selvom kæresten umuligt ikke kunne få børn uden behandling og selvom det var 1 gang var fornemmelsen bare så stærk....og korrekt

Håber din 6. sans taler sandt

ej hvor fantastisk!  kæmpe stort tillykke!!! 

så kunne han bare godt alligevel! 

jeg håber virkelig også at jeg ligesom dig får ret i min fornemmelse! vi er bare mere end klar til at få en lillesøster eller lillebror herhjemme! 

Anmeld

30. september 2011

henh01

hvornår skal du teste?

Anmeld

30. september 2011

M (:

Anonym skriver:

tror bare at jeg gør det i denne tråd  og så overvejer jeg lige om jeg vil "springe ud" eller om vi skal vente lidt... har nemlig både familie og venner herinde... 

(ej jeg taler bare allerede som om jeg har testet positivt...  - måske skulle jeg lige klappe hesten og vente på et resultat! jeg er bare så sikker.... men alligevel! man ved jo aldrig! )

Haha, men der er heller ingen grund til at tage sorgerne på forskud..(:

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvornår skal du teste?

imorgen tidlig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.