så er han væk, og jeg savner ham!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Witt

bøgelund skriver:

ja det er de mærkeligste tidspunkter man tuder på.. men håber da vi kommer ind i en rytme, hvor vi alle vil være glade og tilfredse.. 

tak for dit svar.. det er rart at høre, at man overlever.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Maja_4000

Jeg ville hade det ! :b Håber I hurtigt får det til at være "hverdag" (:

Anmeld

29. september 2011

SjeBets

Min bror og far jobber i norge, de er afsted 4-5 uger i streg, min bror har to små unger en på 6 mdr og en på 18mdr. men de har brug for pengene og når der ingen job er i Dk må de tager ud af landet. 

Jeg er sq glad for jegikke er min svigerinde, at have to så små børn alene det orkede jeg ikke , harselv været single mor i mange år, men ikke med TO så små børn. Og hun er også noget nedslidt efterhånden og har indrømmet at nummer to måske godt kunne og burde være kommet lidt senere

Anmeld

29. september 2011

bøgelund

Maja_4000 skriver:

Jeg ville hade det ! :b Håber I hurtigt får det til at være "hverdag" (:

tak for det..  

Anmeld

29. september 2011

bøgelund

SjeBets skriver:

Min bror og far jobber i norge, de er afsted 4-5 uger i streg, min bror har to små unger en på 6 mdr og en på 18mdr. men de har brug for pengene og når der ingen job er i Dk må de tager ud af landet. 

Jeg er sq glad for jegikke er min svigerinde, at have to så små børn alene det orkede jeg ikke , harselv været single mor i mange år, men ikke med TO så små børn. Og hun er også noget nedslidt efterhånden og har indrømmet at nummer to måske godt kunne og burde være kommet lidt senere

træls.. håber at det ender med at blive en god løsning for os.. 

savner ham bare rigtig meget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.