så er han væk, og jeg savner ham!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

bøgelund

Bshizzle skriver:

Ren nysgerrighed.. arbejer han på en boreplatform i Norge så?

Men Ja..  Det er lige med at fordele rytmen ud så det passer jer alle.
Det kan være svært at vænne sig til at han pludselig er væk i 14 dage og hjemme 3 uger og måske pinefuldt hver gang han smutter i 14 dage igen..

Men Jobs hænger ikke på træerne mere..  

( kender op til flere der er fyret fra Lindø.. )

i de her 14 dage er han på et skib.. men det er meningen, at han skal være på boreplatform..

mens han er på skibet, MÅ HAN SKU IKKE ENGANG HA TLF MED... gør det ikke ligefrem bedre.. 

det er bare så ærgeligt at Lindø skulle lukke.. det var rigtig mange arbejdspladser.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Bshizzle

bøgelund skriver:

i de her 14 dage er han på et skib.. men det er meningen, at han skal være på boreplatform..

mens han er på skibet, MÅ HAN SKU IKKE ENGANG HA TLF MED... gør det ikke ligefrem bedre.. 

det er bare så ærgeligt at Lindø skulle lukke.. det var rigtig mange arbejdspladser.. 

Aah.. Ja, min veninde klager over det samme..
At man ikke bare kan smide en sms eller ringe til ham er ikke så sjovt..
- Han er heldigvis på nettet engang imellem..

Ja, der var rigtig mange som gik der fra og endnu ikke kommet i arbejde.
Halve af Munkebo og noget af Kerteminde gik jo helt død..
Og de fleste mænd kom til at gå hjemme.
- Der er stadig mange mænd i 50 års alderen som aldrig kommer i arbejde pga alderen og altid har arbejdet på Lindø..  

Men godt din mand har fundet et nyt arbejde.. trods det er så langt væk.

Anmeld

29. september 2011

bøgelund

Bshizzle skriver:

Aah.. Ja, min veninde klager over det samme..
At man ikke bare kan smide en sms eller ringe til ham er ikke så sjovt..
- Han er heldigvis på nettet engang imellem..

Ja, der var rigtig mange som gik der fra og endnu ikke kommet i arbejde.
Halve af Munkebo og noget af Kerteminde gik jo helt død..
Og de fleste mænd kom til at gå hjemme.
- Der er stadig mange mænd i 50 års alderen som aldrig kommer i arbejde pga alderen og altid har arbejdet på Lindø..  

Men godt din mand har fundet et nyt arbejde.. trods det er så langt væk.

ja det er dejligt han har noget. men det skal bare ikke være på enhver bekostning.. men vi giver det en chance..  

Munkebo bliver en rigtig død by, når det er helt færdigt deroppe.. er spændt på hvordan det bliver at bo her.. 

men tak for dine ord.. det er dejligt at det ikke er mig der er helt pylret og øm..  

Anmeld

29. september 2011

2721

29. september 2011

bøgelund

Puslingen skriver:

tak.. 

Anmeld

29. september 2011

Witt

bøgelund skriver:

min kæreste har fået arbejde i Norge.. 14 dage er han væk ad gangen.. han rejste for første gang i nat, og jeg savner ham..  

så meget at jeg tudede i spar, da der gik hul på den sprinklervæske jeg skulle til at betale..  ømt syn...

bare lidt brok / ynk herfra.. 

Stakkels dig !! . Ved præcis hvordan du har det, min kæreste arbejdede også i norge, han var væk i lidt over 3 uger .. Meget underligt at vågne op uden sin elskede ved sin side ..

Føler med dig !

Anmeld

29. september 2011

bøgelund

Witt skriver:

Stakkels dig !! . Ved præcis hvordan du har det, min kæreste arbejdede også i norge, han var væk i lidt over 3 uger .. Meget underligt at vågne op uden sin elskede ved sin side ..

Føler med dig !

tusind tak.. det er bare så hårdt at undvære ham..  

Anmeld

29. september 2011

Witt

bøgelund skriver:

tusind tak.. det er bare så hårdt at undvære ham..  

Jaa det er rigtig hårdt, men heligvis så har du en lille en omkring dig . Men, når i er kommet ind i en go rytme, så jeg sikker på det nok skal blive bedre med savnet ) .. Men pyllret varj eg i hvert fald, ku blive så ked af det bare når han ringede og sagde hej, pga jeg savnede ham sådan. Man er helt færdig. Også hårdt når man skal op og ned af trapperne pga vasketøjet osv :p , nu hvor han ikke var der til at hjælpe :p .

Anmeld

29. september 2011

bøgelund

Witt skriver:

Jaa det er rigtig hårdt, men heligvis så har du en lille en omkring dig . Men, når i er kommet ind i en go rytme, så jeg sikker på det nok skal blive bedre med savnet ) .. Men pyllret varj eg i hvert fald, ku blive så ked af det bare når han ringede og sagde hej, pga jeg savnede ham sådan. Man er helt færdig. Også hårdt når man skal op og ned af trapperne pga vasketøjet osv :p , nu hvor han ikke var der til at hjælpe :p .

ja det er de mærkeligste tidspunkter man tuder på.. men håber da vi kommer ind i en rytme, hvor vi alle vil være glade og tilfredse.. 

tak for dit svar.. det er rart at høre, at man overlever.. 

Anmeld

29. september 2011

mettemus80

Sender en masse tanker og knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.