Anonym skriver:
Nyt nyt nyt.
Jeg modtog denne besked i går:
"Det er jo ikke fordi jeg ikke elsker dig, og ikke vil dig. Jeg er bare i tvivl om, om jeg an det her resten af mit liv. Så hellere skuffe dig nu istedet for om et halvt år."
Hvordan reagere man lige på det? 
Vil og kan ikke hjælpe dig med hvad du skal gøre. Kun du ved hvor meget du vil kæmpe for det, om du føler det er det værd, og alligevel kan du ikke bestemme om det skal være jer to. Sådan er det med kærlighed, og det er vel det der gør det så svært.
Vil kun sige en ting, som jeg kom til at tænke på, da jeg læste tråden: Hellere såre dig nu end om et halvt år
For det første er det en replik fra Two and a half men sagt af den notoriske kvindejæger Charlie, hvilket ikke ligefrem er et godt tegn 
Og så til det alvorlige: Hvis han allerede er indstillet på, at han kommer til at såre dig, så synes jeg bestemt ikke det er værd for dig at blive og vente på det sker.
Der er jo ikke nogen der siger du skal skrive Jeg slår op, fuck dig over sms. Men hvad med at få fortalt ham, at du er villig til at arbejde for forholdet, og se hvor det bærer jer hen, men du godt kan forstå at det kan være en stor mundfuld at skulle være papfar etc., så hvis han gerne vil i stopper nu mens legen er god, så gør i det.
Håber på det bedste for jer
Anmeld