Jeg er så splittet! (Langt!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Vi kvinder har bare så pisse svært ved at være kolde og stædige, derfor vil det ikk virke for mig

Så her er det the hard way

Nyt nyt nyt.

Jeg modtog denne besked i går:

"Det er jo ikke fordi jeg ikke elsker dig, og ikke vil dig. Jeg er bare i tvivl om, om jeg an det her resten af mit liv. Så hellere skuffe dig nu istedet for om et halvt år."

Hvordan reagere man lige på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nyt nyt nyt.

"Det er jo ikke fordi jeg ikke elsker dig, og ikke vil dig. Jeg er bare i tvivl om, om jeg an det her resten af mit liv. Så hellere skuffe dig nu istedet for om et halvt år."

Siger farvel og tak! Det er klassisk det der, og det er tydeligt at han gerne vil slå op, og prøver at gøre det på en meget smooth måde, hvor han ikke fremstår alt for svinsk. han tør ikke sige det direkte - jeg ville ende det nu. Han er tydeligvis for svag til at sige tingene direkte, og han skal ikke køre dig rundt i manegen. Synes han har gjort det ret klart, at han ikke er klar til hele ansvaret, og det skal du ikke bare finde dig i!

Anmeld

29. september 2011

sarahb

Anonym skriver:

Nyt nyt nyt.

Farvel og tak....
hellere farvel nu end når der er gået længere tid...
hvis han elskede dig nok ville han dig resten af dit liv!!!!

Anmeld

29. september 2011

SjeBets

Siger farvel og tak! Det er klassisk det der, og det er tydeligt at han gerne vil slå op, og prøver at gøre det på en meget smooth måde, hvor han ikke fremstår alt for svinsk. han tør ikke sige det direkte - jeg ville ende det nu. Han er tydeligvis for svag til at sige tingene direkte, og han skal ikke køre dig rundt i manegen. Synes han har gjort det ret klart, at han ikke er klar til hele ansvaret, og det skal du ikke bare finde dig i!

siger som dig, han vil ikke være den dumme, derfor alt det pjat med han elsker dig ogbla bla .. men seriøst hvis han elskede dig, ville han blive. 

OG TS der er mange mænd derude og der er en der fortjener dig, for ham her var da en trist en ... 

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

siger som dig, han vil ikke være den dumme, derfor alt det pjat med han elsker dig ogbla bla .. men seriøst hvis han elskede dig, ville han blive. 

OG TS der er mange mænd derude og der er en der fortjener dig, for ham her var da en trist en ... 

Tak for dit svar.
Jeg er stadig i vilrede.
Det ene øjeblik er han så sød og kærlig, det andet øjeblik er han en kold skid.. ØV

Anmeld

29. september 2011

enrigtigfar?

Hvad var det jeg skrev (og en del andre) - det blir ikke bedre - get out while u can!

Anmeld

29. september 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Nyt nyt nyt.

han lyder som lidt af en player som er rigtigt god til at lege med følelser.. desværre. Ud med ham inden du ryger for langt ned pga ham

Anmeld

29. september 2011

Vivian87

Anonym skriver:

Nyt nyt nyt.

Jeg har stået i præcis samme situation! Han er 2 år yngre end mig (godt nok havde jeg ikke børn) og jeg var meget usikker i starten men han overbeviste mig og et halvt år senere begyndte han at trække i land igen. Jeg følte jeg havde to valg; jeg ku smutte (som alle her ser ud til at mene du skal) eller jeg ku kæmpe for det hvis jeg virkelig ville ham. Jeg endte med at kæmpe for det, fordi jeg kom frem til med mig selv at jeg elskede ham og ikke bare ku give op (og slet ikke fordi nogen har bestemt at alle mænd jo er ens og passer på steriotypen). Vi er gift idag og venter vores første barn min man havde simpelthen bare brug for et spark bagi og for at jeg fortalte ham at jeg sys det var værd at give en chance. Ingen kan sige om det holder evigt, men det skal ikke være en grund til at stikke halen mellem benene og løbe væk før det kan komme til at gøre ondt. Mit råd er at du finder ud af om du virkelig vil ham og om du sys det er værd at kæmpe for. Er det det så kæmp - måske går det ikke, men så gjorde du hvad du kunne. Er det ikke det værd så afslut det med det samme for din egen men også for hans skyld! Håer du finder ud af der KRAM

Anmeld

30. september 2011

GryHSB

Anonym skriver:

Nyt nyt nyt.

Vil og kan ikke hjælpe dig med hvad du skal gøre. Kun du ved hvor meget du vil kæmpe for det, om du føler det er det værd, og alligevel kan du ikke bestemme om det skal være jer to. Sådan er det med kærlighed, og det er vel det der gør det så svært.

Vil kun sige en ting, som jeg kom til at tænke på, da jeg læste tråden: Hellere såre dig nu end om et halvt år

For det første er det en replik fra Two and a half men sagt af den notoriske kvindejæger Charlie, hvilket ikke ligefrem er et godt tegn

Og så til det alvorlige: Hvis han allerede er indstillet på, at han kommer til at såre dig, så synes jeg bestemt ikke det er værd for dig at blive og vente på det sker.

Der er jo ikke nogen der siger du skal skrive Jeg slår op, fuck dig over sms. Men hvad med at få fortalt ham, at du er villig til at arbejde for forholdet, og se hvor det bærer jer hen, men du godt kan forstå at det kan være en stor mundfuld at skulle være papfar etc., så hvis han gerne vil i stopper nu mens legen er god, så gør i det.

Håber på det bedste for jer

Anmeld

30. september 2011

babymus77

Uhh for mig virker det også til Kolde fødder, og måske lige hygge når det passer ham!!! Jeg var smuttet!!! Men du ska gøre hvad du føler for!!! Og ikke lade dig udnytte!!!! Kæmpe knus til dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.