DreamChild skriver:
Jeg slal have lagt et fryseæg op, hvis jeg da kan få et positiv æl-test
Jeg fik udleveret 5 testsm, og fik afvide at jeg skulle teste om morgenen, dog ikke med den første morgenurin.
Mit problem er at jeg i går og i dag, har stået op om morgen, gået på toilet, smurt madpakke, og spist morgen mad (det tager ca 15-20 minutter), så er jeg gået på toilet igen, og prøvet at tisse, så jeg har noget at teste med. De tests fra skejby er fra Clinic, og jeg har selv købt nogle så jeg kan teste om eftermiddagen som dog er strips men stadig fra clinic. Jeg får nogle fine streger om morgen, men de er ikke helt positive endnu, når jeg så kommer hjem fra arbejde, så tester jeg med mine egne test, og der kommer næsten ingen streg frem, er ihverfald sågodt som usynlig
Det samme er sket både igår og i dag, så nu bliver jeg jo bange for at jeg gør noget forkert....
Er der nogen der kan komme med nogle råd, tanker eller noget erfaring???
Er sku så bange for at jeg ødelægger det hele, så jeg ikke kan få væres fryseæg lagt op

Jeg tror jeg ville tage dem om eftermiddagen hver dag, da morgen urinen kan snyde. Hvis den er rigtig positiv ville den også blive det om eftermiddagen og den ville være det i noget tid. Jeg har nogle gange fået en næsten positiv om eftermiddagen og derfor testet igen senere på aftenen hvor den så var klart positiv (teststreg meget mørk). Så mit råd er eftermidag og en test mere inden sengetid hvis den næsten er der.
Du skal dog huske at klnikken kan scanne dig regelmæssigt hvis de vil bruge ressurcer på det eller hvis der er god grund. Dette er et alternativ som jeg synes du skal presse dem til hvis du en dag er bare det mindste i tvivl om du har ÆL.
Vil også slå et slag for clearblue digital.