Hvad skal jeg gøre????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. september 2011

DreamChild

Jeg slal have lagt et fryseæg op, hvis jeg da kan få et positiv æl-test Jeg fik udleveret 5 testsm, og fik afvide at jeg skulle teste om morgenen, dog ikke med den første morgenurin.

Mit problem er at jeg i går og i dag, har stået op om morgen, gået på toilet, smurt madpakke, og spist morgen mad (det tager ca 15-20 minutter), så er jeg gået på toilet igen, og prøvet at tisse, så jeg har noget at teste med. De tests fra skejby er fra Clinic, og jeg har selv købt nogle så jeg kan teste om eftermiddagen som dog er strips men stadig fra clinic. Jeg får nogle fine streger om morgen, men de er ikke helt positive endnu, når jeg så kommer hjem fra arbejde, så tester jeg med mine egne test, og der kommer næsten ingen streg frem, er ihverfald sågodt som usynlig Det samme er sket både igår og i dag, så nu bliver jeg jo bange for at jeg gør noget forkert....

Er der nogen der kan komme med nogle råd, tanker eller noget erfaring???

Er sku så bange for at jeg ødelægger det hele, så jeg ikke kan få væres fryseæg lagt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

DreamChild

Er der slet ikke nogen der kan komme med et eller andet, alt vil blive taget imod med kyshånd

Anmeld

28. september 2011

Kris89

har desværre ingen gode råd eller erfaringer, har selv droppet de der ÆL test for good fordi de for mig er mere misvisende end visende...

sys simpelthen de er så svære at finde ud af. Kan dog ikke forstå hvorfor du ikke må bruge første morgenurin?

og

Anmeld

28. september 2011

Mutti2B

Jeg vil lige slå et slag for clearblue digital ÆL-tests . Så er du aldrig i tvivl

Anmeld

28. september 2011

DreamChild

Ja de kan være svære at finde ud af

Men problemet er jo lige netop at jeg skal teste, for jeg skal ringe til klinikken samme dag jeg tester positiv, så jeg kan få lagt et fryseæg op. Så det er sku øv og skide frustrerende at der er så meget forskel på testene, i forhold til morgen og eftermiddag.

Anmeld

28. september 2011

Nessie

Mutti2B skriver:

Jeg vil lige slå et slag for clearblue digital ÆL-tests . Så er du aldrig i tvivl

Lige præcis, de viser enten eller, så man skal ikke stå og tyde streger

Anmeld

28. september 2011

DreamChild

Tror jo bare at jeg skal bruge de tests som jeg fik fra klinikken Ihh altså det er bare noget tis alt det her

Anmeld

28. september 2011

nielsen80

DreamChild skriver:

Tror jo bare at jeg skal bruge de tests som jeg fik fra klinikken Ihh altså det er bare noget tis alt det her

synes du skal ringe til klinikken imorgen, fortælle dem hvordan testene opfører sig, og bed dem scanne dig - de kan jo se om ÆL er på vej.

Synes jeg kan huske flere piger der har haft samme problemstilling herinde, når de skulle have fryseæg op.

Anmeld

28. september 2011

Mutti2B

DreamChild skriver:

Jamen hvis de ikke fungerer for dig dur det jo ikke. Det eneste du skal er at finde ud af hvornår du har ÆL. Om det er deres tests eller du bruger nogle andre er jo et fedt. Skynd dig i Føtex og se om de ikke skulle ha nogen ellers bestil på babyornot.dk (fri porto). Mener at du får det med posten i morgen hvis du bestiller inden kl 22

Anmeld

28. september 2011

DreamChild

nielsen80 skriver:

synes du skal ringe til klinikken imorgen, fortælle dem hvordan testene opfører sig, og bed dem scanne dig - de kan jo se om ÆL er på vej.

Synes jeg kan huske flere piger der har haft samme problemstilling herinde, når de skulle have fryseæg op.

Ja det må jeg nok hellere.

Men hvis de kan se hvornår jeg har ægløsning, så undre jeg mig bare over at da jeg var oppe og blive scannet, så skulle jeg bagefter tage en æl-test, for at se om jeg havde ægløsning

Det kan være jeg bare skal bruge deres test, og stole på at det er den der passer... og at det er iorden at det er en slags morgenurin der bruges...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.