salix skriver:
fååååk det lyder ringe... jeg er ikke startet enu på behandling men venter kun på mens inden vi kan komme igang... så ved ikke helt hvad man skal igennem... men en af grunden til at man betaler så meget som man gør er da for at man kan få en servis ud over det sædvanlige tænker jeg lidt
må jeg spørge hvilken klinik i bruger???? bare så man måske kan nå at vælge en anden hvis det er...
Vi er faktisk på en privatklinik - så vi har betalt rigtigt mange penge. Det skal siges jeg har været utrolig glad for klinikken indtil nu, og de ringede torsdag og inderligt undskyldte. Det viste sig de havde haft en akut meget dramatisk situation, som havde krævet alle læger og sygeplejelsker på vagt, og de lød faktisk stadig chokket. Så vi har tilgivet dem, og min kæreste og jeg har haft en times rigtig god telefonsamtale med af lægerne derfra, hvor hun virkelig tog sig tid til at prøve at give os lidt håb tilbage.
Det kan være rigtig hårdt at starte i behandling, og små ting som et manglende telefonopkald kan slå din verden i stykker, for man er bare så sårbar. Til gengæld vil jeg sige, at folk generelt er ret tilfreds med deres klinik(offentlig som privat), og alle er kendetegnet ved et rigtig højt fagligt niveau. Og heldigvis går behandlingen rimelig smertefrit og hurtigt for de fleste....krydser hvad jeg kan for, at I er en af dem, hvor der bare skal et lille skub til
Og du er selvfølgelig velkommen til at skrive med spørgsmål! Det kan en gang imellem være rart at høre og snakke med andre der har prøvet det man går igennem.

Anmeld