Skod klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Er fandme det vores klinik er!! Efter jeg testet negativt i weekenden, ringede jeg med den trælse besked til klinikken(de bruger ikke blodprøver, man skal teste selv). Jeg snakkede med en sygeplejskerne om, hvad der så skulle ske, og hun lovede at en af lægerne ville ringe til mig om eftermiddagen. Det gjorde de så ikke, de ringede heller ikke tirsdag..... Min kæreste ringede så imorges til dem, og spurgte hvorfor vi ikke havde hørt noget, de undskyldte og lovede at ringe kl 15.30 i dag - vi tog derfor begge tidligt fri fra arbejde, og gæt hvad.... DE HAR IKKE RINGET....

Vi har mistet troen på det nogensinde kan lade sig gøre for os, det sidste forsøg skal bare overståes nu - vi har virkelig brug for at snakke med nogle fagfolk, også ringer de ikke når de lover det. Er så frusteret, ked af det og skuffet. Vi har betalt rigtig mange penge for de tre forsøg, og havde faktisk forventet noget andet....kæft hvor er det noget skod. Så blev jeg lige en af klynkende igen, men det er bare så hårdt i forvejen, man har bare ikke brug for mere modgang.

Hold kæft en skod klinik... Har da aldrig hørt mage. Så får man sgu næste bedre service i det offentlige. Du skal virkelig give dem en skideballe hvis du magter det, for dette er sgu ikke måden hvis de vil beholde deres kunder og gode ry.

Krydser for at i får afklaring i morgen søde.. kan godt forstå at det næste ikke er til at kalre mere pis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe
nielsen80 skriver:

Er fandme det vores klinik er!! Efter jeg testet negativt i weekenden, ringede jeg med den trælse besked til klinikken(de bruger ikke blodprøver, man skal teste selv). Jeg snakkede med en sygeplejskerne om, hvad der så skulle ske, og hun lovede at en af lægerne ville ringe til mig om eftermiddagen. Det gjorde de så ikke, de ringede heller ikke tirsdag..... Min kæreste ringede så imorges til dem, og spurgte hvorfor vi ikke havde hørt noget, de undskyldte og lovede at ringe kl 15.30 i dag - vi tog derfor begge tidligt fri fra arbejde, og gæt hvad.... DE HAR IKKE RINGET....

Vi har mistet troen på det nogensinde kan lade sig gøre for os, det sidste forsøg skal bare overståes nu - vi har virkelig brug for at snakke med nogle fagfolk, også ringer de ikke når de lover det. Er så frusteret, ked af det og skuffet. Vi har betalt rigtig mange penge for de tre forsøg, og havde faktisk forventet noget andet....kæft hvor er det noget skod. Så blev jeg lige en af klynkende igen, men det er bare så hårdt i forvejen, man har bare ikke brug for mere modgang.

Anmeld

1. oktober 2011

salix

fååååk det lyder ringe... jeg er ikke startet enu på behandling men venter kun på mens inden vi kan komme igang... så ved ikke helt hvad man skal igennem... men en af grunden til at man betaler så meget som man gør er da for at man kan få en servis ud over det sædvanlige tænker jeg lidt

må jeg spørge hvilken klinik i bruger???? bare så man måske kan nå at vælge en anden hvis det er...

Anmeld

1. oktober 2011

nielsen80

salix skriver:

fååååk det lyder ringe... jeg er ikke startet enu på behandling men venter kun på mens inden vi kan komme igang... så ved ikke helt hvad man skal igennem... men en af grunden til at man betaler så meget som man gør er da for at man kan få en servis ud over det sædvanlige tænker jeg lidt

må jeg spørge hvilken klinik i bruger???? bare så man måske kan nå at vælge en anden hvis det er...

Vi er faktisk på en privatklinik - så vi har betalt rigtigt mange penge. Det skal siges jeg har været utrolig glad for klinikken indtil nu, og de ringede torsdag og inderligt undskyldte. Det viste sig de havde haft en akut meget dramatisk situation, som havde krævet alle læger og sygeplejelsker på vagt, og de lød faktisk stadig chokket. Så vi har tilgivet dem, og min kæreste og jeg har haft en times rigtig god telefonsamtale med af lægerne derfra, hvor hun virkelig tog sig tid til at prøve at give os lidt håb tilbage.

Det kan være rigtig hårdt at starte i behandling, og små ting som et manglende telefonopkald kan slå din verden i stykker, for man er bare så sårbar. Til gengæld vil jeg sige, at folk generelt er ret tilfreds med deres klinik(offentlig som privat), og alle er kendetegnet ved et rigtig højt fagligt niveau. Og heldigvis går behandlingen rimelig smertefrit og hurtigt for de fleste....krydser hvad jeg kan for, at I er en af dem, hvor der bare skal et lille skub til Og du er selvfølgelig velkommen til at skrive med spørgsmål! Det kan en gang imellem være rart at høre og snakke med andre der har prøvet det man går igennem.

Anmeld

1. oktober 2011

Filuka

Hvad f***** går der lige galt! De burde netop vide hvilken tortur man gennemgår, og at sådan noget som det her bare ikke må ske (slet ikke så mange gange i træk!)

Føler med dig - kan godt forstå at dit overskud er meget lille nu og at du føler dig svigtet.

Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.