Skod klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. september 2011

nielsen80

Er fandme det vores klinik er!! Efter jeg testet negativt i weekenden, ringede jeg med den trælse besked til klinikken(de bruger ikke blodprøver, man skal teste selv). Jeg snakkede med en sygeplejskerne om, hvad der så skulle ske, og hun lovede at en af lægerne ville ringe til mig om eftermiddagen. Det gjorde de så ikke, de ringede heller ikke tirsdag..... Min kæreste ringede så imorges til dem, og spurgte hvorfor vi ikke havde hørt noget, de undskyldte og lovede at ringe kl 15.30 i dag - vi tog derfor begge tidligt fri fra arbejde, og gæt hvad.... DE HAR IKKE RINGET....

Vi har mistet troen på det nogensinde kan lade sig gøre for os, det sidste forsøg skal bare overståes nu - vi har virkelig brug for at snakke med nogle fagfolk, også ringer de ikke når de lover det. Er så frusteret, ked af det og skuffet. Vi har betalt rigtig mange penge for de tre forsøg, og havde faktisk forventet noget andet....kæft hvor er det noget skod. Så blev jeg lige en af klynkende igen, men det er bare så hårdt i forvejen, man har bare ikke brug for mere modgang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

SussieThyssen

Et trøsteknus fra mig til dig.

Ord er jo ret overflødige her.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2011

HopinWishin

nielsen80 skriver:

Er fandme det vores klinik er!! Efter jeg testet negativt i weekenden, ringede jeg med den trælse besked til klinikken(de bruger ikke blodprøver, man skal teste selv). Jeg snakkede med en sygeplejskerne om, hvad der så skulle ske, og hun lovede at en af lægerne ville ringe til mig om eftermiddagen. Det gjorde de så ikke, de ringede heller ikke tirsdag..... Min kæreste ringede så imorges til dem, og spurgte hvorfor vi ikke havde hørt noget, de undskyldte og lovede at ringe kl 15.30 i dag - vi tog derfor begge tidligt fri fra arbejde, og gæt hvad.... DE HAR IKKE RINGET....

Vi har mistet troen på det nogensinde kan lade sig gøre for os, det sidste forsøg skal bare overståes nu - vi har virkelig brug for at snakke med nogle fagfolk, også ringer de ikke når de lover det. Er så frusteret, ked af det og skuffet. Vi har betalt rigtig mange penge for de tre forsøg, og havde faktisk forventet noget andet....kæft hvor er det noget skod. Så blev jeg lige en af klynkende igen, men det er bare så hårdt i forvejen, man har bare ikke brug for mere modgang.

øv hvor er det da også uproffesionelt af dem! =(

Netop en fertilitetsklinik burde vide bedre!!

Håber snart de ringer.....

Anmeld

28. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nielsen80 skriver:

Det var dog under al kritik. 

Anmeld

28. september 2011

Mutti2B

Det er bare ikke ok. Jeg tror slet ikke de ved hvor hårdt sådan et forløb er. Man er så sårbar og sætter sin lid til fagfolkene, og når de så roder rundt i det, så bliver man fandeme frustreret og ked af det.

Sender dig en kæmpe trøste. Vi skal nok få vores ønskebaby. H*n venter bare på det helt rigtige tidspunkt til at komme og berige vores liv

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Åhh søde dig!!! Stort kram din vej!!! Ring til dem igen!! Fortæl hvor skuffet og ked af det du bliver!!! Bare det at fortælle rette folk, at det ikke er i orden!!! Det kan måske hjælpe dig;-) håber vi snart får de to streger;-))

Anmeld

28. september 2011

nielsen80

Tak tøserMin Kæreste ringer i morgen til dem, og skælder ud. Mit overskud er meget lille lige nu.

Anmeld

28. september 2011

Laura.

nielsen80 skriver:

Meget meget uprofessionelt af dem ! Godt du ringer til dem igen i morgen - håber du giver dem en opsang, for det er bare ikke okay ! 

Anmeld

28. september 2011

Nessie

Øv, hvor er de meget lidt professionelle

De skal have en ordentlig opsang, og have det gjort klart hvor meget det har berørt jer, at de ikke har overholdt deres aftaler.

Man mister jo lidt tilliden til dem, når de ikke ringer tilbage som lovet.
Der kan selvfølgelig ske fejl, men det må altså bare ikke ske to gange i træk.

Håber I får en god snak med dem

Anmeld

28. september 2011

Putomanen

Øv, hvor er jeg bare ked af at høre, at de er så uproffesionelle! Det er rigtig hårdt at skulle håndtere det oveni alt det andet! Så er det rigtig godt, at din kæreste kan tage styringen lidt og give dem en ordentlig skideballe. Så skal du bare slappe af og tænke, at han nok skal ordne det.

Så håber jeg, at de snart få taget sig sammen og få givet jer en ordentlig behandling!

Selvfølgelig lykkes det for jer. Jeres ønskebarn er bare lidt langsom, men det skal nok komme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.