Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkLarsen skriver: Tak skal du have!! Det synes jeg jo også Nu må jeg lige spørge, billedet i grøn trøje, hvordan ville det se ud i sort/hvid tror du?? Kører nemlig lidt den stil i min stue
Tak skal du have!!
Det synes jeg jo også
Nu må jeg lige spørge, billedet i grøn trøje, hvordan ville det se ud i sort/hvid tror du??
Kører nemlig lidt den stil i min stue
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Det vil se super godt ud
Det vil se super godt ud
Wow, ja, det ser da hammer godt ud!!
Tak for hjælpen
IsabellaCiinea skriver: Hehe var så lidt =) Tjah.. men tror at hvis det i den grønne trøje så var i sort/hvid, så ville det være skiiie godt =)
Hehe var så lidt =)
Tjah.. men tror at hvis det i den grønne trøje så var i sort/hvid, så ville det være skiiie godt =)
Det ser skide godt ud, frøkenj har lige lavet en prøve du kan se længere oppe
FrkLarsen skriver: Wow, ja, det ser da hammer godt ud!! Tak for hjælpen
FrkLarsen skriver: Det ser skide godt ud, frøkenj har lige lavet en prøve du kan se længere oppe
Ahh ja det kan jeg se... mega fedt! =)
Den hvor hun har den grønne trøje på
Helt klart den grønne trøje
Jeg kom til at stemme forkert... Troede at afstemningen passede til rækkefølgen på billederne... Stemte åbenbart billede i rød flyverdragt, men jeg mener det i den grønne trøje.. Altså det sidste billede... Det er super!
FrkLarsen skriver: Hvilket billede synes vil gå bedst til stuevæggen piger?? Billedet skal printes ud i stor størrelse
Hvilket billede synes vil gå bedst til stuevæggen piger??
Billedet skal printes ud i stor størrelse
Det i den lyserøde flyverdragt ! Orr hvor er hun lækker !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128