Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilket billede synes vil gå bedst til stuevæggen piger??
Billedet skal printes ud i stor størrelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har stemt rød flyverdragt.. men det i græsset er jeg også vild med
Maja88 skriver: har stemt rød flyverdragt.. men det i græsset er jeg også vild med
Det er skide svært at vælge!
FrkLarsen skriver: Det er skide svært at vælge!
Frøken J. skriver: Tror desværre ikke det i den røde bliver flot forstørret op, fordi det er lidt uskarpt, desværre! Så jeg har stemt det i den grønne trøje
Tror desværre ikke det i den røde bliver flot forstørret op, fordi det er lidt uskarpt, desværre! Så jeg har stemt det i den grønne trøje
Tak for svaret
Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig!
Men ja, du har ret i at det er lidt uskarpt det i den røde flyverdragt
FrkLarsen skriver: Tak for svaret Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig! Men ja, du har ret i at det er lidt uskarpt det i den røde flyverdragt
Frøken J. skriver: Uanset hvad er det en tæskelækker pige du har dig der Hun er da bare sød!
Uanset hvad er det en tæskelækker pige du har dig der Hun er da bare sød!
Tak skal du have!!
Det synes jeg jo også
Nu må jeg lige spørge, billedet i grøn trøje, hvordan ville det se ud i sort/hvid tror du??
Kører nemlig lidt den stil i min stue
FrkLarsen skriver: Hvilket billede synes vil gå bedst til stuevæggen piger?? Billedet skal printes ud i stor størrelse
Helt klart det i den grønne trøje
IsabellaCiinea skriver: Helt klart det i den grønne trøje
Tak for din stemme!
Arrh, det er skisme svært det her valg
FrkLarsen skriver: Tak for din stemme! Arrh, det er skisme svært det her valg
Hehe var så lidt =)
Tjah.. men tror at hvis det i den grønne trøje så var i sort/hvid, så ville det være skiiie godt =)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128