Dræn i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

futte19

ja det håber jeg også

håber han sover hele natten for jeg har været oppe siden kl 04.50. for at han kunne nå at spise inden han skulle faste.

men ellers må jeg vel give ham noget panodil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Mor til L&S

futte19 skriver:

ja det håber jeg også

håber han sover hele natten for jeg har været oppe siden kl 04.50. for at han kunne nå at spise inden han skulle faste.

men ellers må jeg vel give ham noget panodil.

for en god nattesøvn

Tror bestemt godt at du må give lidt panodil hvis det fortsætter...

Anmeld

28. september 2011

futte19

jo tak det håber jeg at jeg får,

ok det prøver jeg vis han vågner igen,

Anmeld

28. september 2011

Mi

Mor til Liva skriver:

Ja det med gult er jeg helt med på!!

MEN ørelægen sagde vi skulle ringe hvis det begyndte at bløde, da det kan tilstoppe drænet... og det gule som flyder ud er blandet med blod....

Nåh ja, der var jeg lige lidt langsom

Anmeld

5. marts 2012

Inge Nielsen

Nej, det er ikke normalt, at det bløder, når man har fået lagt dræn i øret. Det kan være tegn på infektion. Du gør rigtigt i at kontakte lægen. Han sagde jo også, at du skulle ringe hvis det blødte.

Hvad sagde lægen i øvrigt? Var det en infektion i forbindelse med indsættelsen af dræn i ørerne?

Anmeld

5. marts 2012

Mor til L&S

Inge Nielsen skriver:

Nej, det er ikke normalt, at det bløder, når man har fået lagt dræn i øret. Det kan være tegn på infektion. Du gør rigtigt i at kontakte lægen. Han sagde jo også, at du skulle ringe hvis det blødte.

Hvad sagde lægen i øvrigt? Var det en infektion i forbindelse med indsættelsen af dræn i ørerne?

Nu er det en gammel tråd, men alt var fint og der var intet i vejen, så det var godt nu er det snart 6 mdr siden og vi har ingen problemer haft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.