Dræn i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Mor til L&S

Hej alle.

Liva har i dag fået lagt dræn i begge ører - Puha ikke sjovt da hun skulle i narkose, men hun var SÅ sej og tog det fint

Da hun vågnede op igen fik vi besked på at ringe i morgen hvis det begyndte at bløde...

Hun har lige sovet lidt til middag og da hun kom op var der lidt gul udflåed fra øret som er helt normalt, men det var blandet med blod...

Tror I det er OK?

Eller skal vi ringe til ørelægen i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Mor til L&S

28. september 2011

jeanett 26

Har 2 børn og de har de fået lavet dræn 6gange det er hvad der kan ske. Men for en sikkerheds skyld så ring til ørelægen så kan de vundere om det er ok

Anmeld

28. september 2011

Mor til L&S

jeanett 26 skriver:

Har 2 børn og de har de fået lavet dræn 6gange det er hvad der kan ske. Men for en sikkerheds skyld så ring til ørelægen så kan de vundere om det er ok

Tak for svar

Ja må hellere lige ringe for en sikkerheds skyld, men synes jeg kan læse mig frem til at lidt blod på selve dagen er ok!

Anmeld

28. september 2011

Mi

Vi har prøvet det med dræn maaaange gange. Det er helt normalt at der flyder gult ud af øret.

Anmeld

28. september 2011

futte19

hej min søn har også lige fåeet lagt dræn i begge øre idag og der flyder der også både sådan noget gult og så blod ud af ørene, men vi fik afvide der inde at det var helt normalt, jeg har så problemet at han er helt vild træt nu og sover men han har været vågn 3 gange hvor han bare er ked af det ind til jeg tager ham op så sidder han og sover op af mig.

Anmeld

28. september 2011

Mor til L&S

Mi skriver:

Vi har prøvet det med dræn maaaange gange. Det er helt normalt at der flyder gult ud af øret.

Ja det med gult er jeg helt med på!!

MEN ørelægen sagde vi skulle ringe hvis det begyndte at bløde, da det kan tilstoppe drænet... og det gule som flyder ud er blandet med blod....

Anmeld

28. september 2011

Mor til L&S

futte19 skriver:

hej min søn har også lige fåeet lagt dræn i begge øre idag og der flyder der også både sådan noget gult og så blod ud af ørene, men vi fik afvide der inde at det var helt normalt, jeg har så problemet at han er helt vild træt nu og sover men han har været vågn 3 gange hvor han bare er ked af det ind til jeg tager ham op så sidder han og sover op af mig.

Ja det er nok okay... men vi fik bare at vide at vi skulle ringe ind i morgen hvis det blødte....

det bløder jo ikke som sådan, men er blandet med det gule...

Liva var lidt den 1 time, sov så en times tid og ellers har hun bare leget og hygget sig... kl 19 var hun SÅ træt og hun kom i seng og sover sødt

Anmeld

28. september 2011

futte19

Lucas's er også gul, men tror det er tørret blod, jamen Lucas var også lige pjevset den første time

og så har han været helt normal hele dagen hvor han bare har leget, men så kom han i seng her 18.15 for der kunne han ikke holde øjne åben mere

og så har han været vågn 3-4 gange siden, hvor han bare har grædt og er kommet op og hvor han så har lagt sig til at sove op af mig eller sofanen

Anmeld

28. september 2011

Mor til L&S

futte19 skriver:

Lucas's er også gul, men tror det er tørret blod, jamen Lucas var også lige pjevset den første time

og så har han været helt normal hele dagen hvor han bare har leget, men så kom han i seng her 18.15 for der kunne han ikke holde øjne åben mere

og så har han været vågn 3-4 gange siden, hvor han bare har grædt og er kommet op og hvor han så har lagt sig til at sove op af mig eller sofanen

Nårh, lille stakkel - håber alt snart er godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.