Fødselsdag for 8 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

kimfrit

Mette. skriver:

Hvad med en "almindelige" lagkage med glasur og flødeskum på kanterne?

Som denne her, jeg plejer at bruge lyse lagkagebunder, en chokoladecreme, en kagecreme og friske frugter som jordbær, banan, blåbær

Ej hvor er den fin, jeg kan bare ikke tåle fløde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Mette.

kimfrit skriver:

Ej hvor er den fin, jeg kan bare ikke tåle fløde

Så duer det jo ikke. Hvad med glasur på toppen også marcipan rullet tyndt ud på kanten? Lige ligesom en othellolagkage.

Anmeld

28. september 2011

kimfrit

Mette. skriver:

Så duer det jo ikke. Hvad med glasur på toppen også marcipan rullet tyndt ud på kanten? Lige ligesom en othellolagkage.

Hmmm det var en ide, hvor kan man få det henne?

Anmeld

28. september 2011

Mette.

Hmmm det var en ide, hvor kan man få det henne?

Hm, jeg har selv bare brugt almindelige marcipan, også blandet det på ned flormelis, også har jeg kunnet rulle det ud og overtrække en kage sådan.

Men ellers kan man købe sådan nogle marcipanlåg (fra Odense marcipan) færdig i supermarkederne, måske du kan skære det til, så det kan passe med en kandt rundt på kagen.

Anmeld

28. september 2011

kimfrit

Mette. skriver:

Hm, jeg har selv bare brugt almindelige marcipan, også blandet det på ned flormelis, også har jeg kunnet rulle det ud og overtrække en kage sådan.

Men ellers kan man købe sådan nogle marcipanlåg (fra Odense marcipan) færdig i supermarkederne, måske du kan skære det til, så det kan passe med en kandt rundt på kagen.

Ih tak skal du have

Anmeld

28. september 2011

M (:

Mette. skriver:

Det er også meget nemt at arbejde i marcipan - der skal bare blandes lidt glukose i.. 

Har selv lavet en lagkage til et guldbryllup med marcipan, guldglimmer og chokoladepynt på toppen - meget, meget nemt (og kan jo varieres i uendeligheder):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2011

kimfrit

M (: skriver:

Det er også meget nemt at arbejde i marcipan - der skal bare blandes lidt glukose i.. 

Har selv lavet en lagkage til et guldbryllup med marcipan, guldglimmer og chokoladepynt på toppen - meget, meget nemt (og kan jo varieres i uendeligheder):

hold da op, den er flot kan du hyres

Anmeld

28. september 2011

M (:

kimfrit skriver:

hold da op, den er flot kan du hyres

Ja, det kunne jeg godt, men jeg kan også stå til rådighed med gode råd på sidelinjen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.