Udmeldning af DP. Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

musse1

benjamins'mor skriver:

Det tror jeg ikke det er her hvor vi bor. Jeg ville bare helst have min søn i DP, men det har ikke gået særligt godt fra dag 1, har haft ham meget hjemme. Så nu søger jeg vuggestue, vi bor nemlig lige ved siden af den. 

Dagplejen har været god til, at ligeså snart han bare pev lidt, eller ikke lige ville sove præcist når hun ville have det. Så har hun ringet til Benjamins farmor og farfar, eller ringet til mig og bedt mig om at komme hjem fra skole. Og så er hun meget fordømmende, hun snakker ned til mig, og snakker til mig som om jeg ikke ved en skid om børn, og så videre. Og det finder jeg mig ikke i.

man skal bestemt heller ikke finde sig i alt, lyder til i er kommet forkert ind på hinanden, og det kan være svært at rette op på igen.. træls når man bliver irnget hjem på den måde, er jo hendes arbejde og være der for børnene.. 

men ring og si pladsen op, og spørg hvornår i vil kunne få ham i vuggestuen bare for at være sikker måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Benjamins'mor

musse1 skriver:

man skal bestemt heller ikke finde sig i alt, lyder til i er kommet forkert ind på hinanden, og det kan være svært at rette op på igen.. træls når man bliver irnget hjem på den måde, er jo hendes arbejde og være der for børnene.. 

men ring og si pladsen op, og spørg hvornår i vil kunne få ham i vuggestuen bare for at være sikker måske

Ja, gør jeg også, men pladsanvisningen har desværre først åbent imorgen.

Anmeld

28. september 2011

musse1

benjamins'mor skriver:

Ja, gør jeg også, men pladsanvisningen har desværre først åbent imorgen.

okay ej hvor underligt, men ja så er det bare med at ringe der, håber din søn bliver glad for at gå i buggestuen og at i syns om den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.