Udmeldning af DP. Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Benjamins'mor

Ja, som sagt skal min søn meldes ud af DP, men jeg ved ikke hvor langtid der går fra man har ringet, til han er meldt ud. Nogle der kan hjælpe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Koen.

Mener at dagplejen har en månedes opsigelse vist Havde den dp vi meldte Lærke ud af først hvert fald, vi sku så betale den måned og det er os fair

Anmeld

28. september 2011

Toshiba

benjamins'mor skriver:

Ja, som sagt skal min søn meldes ud af DP, men jeg ved ikke hvor langtid der går fra man har ringet, til han er meldt ud. Nogle der kan hjælpe? 

hvorfor skal han meldes ud efter så kort tid??

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

Toshiba skriver:

hvorfor skal han meldes ud efter så kort tid??

Fordi vi er rigtigt utilfredse med hende. Hun er en meget fordømmende kvinde hvad angår unge mødre, og af den grund behandler hun også Benjamin anderledes end de andre. Og hun snakker grimt til os. 

Han er skrevet op til vuggestue til december, og jeg skal gå hjemme indtil januar, så ser ingen grund til at vi har pladsen de 2 mdr.

Anmeld

28. september 2011

musse1

benjamins'mor skriver:

du skal skynde dig at ringe, og melde ham ud, inden fredag, og så kommer du til at betale for hele næste mdr da man har en mdr..

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

musse1 skriver:

du skal skynde dig at ringe, og melde ham ud, inden fredag, og så kommer du til at betale for hele næste mdr da man har en mdr..

Okay tak.

Anmeld

28. september 2011

musse1

benjamins'mor skriver:

Okay tak.

er så lidt. bestemt ikke rart, når ens børn ikke trives . håber så i kan få plads i vuggestuen, for det er i jo ikke garanteret.. 

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

musse1 skriver:

er så lidt. bestemt ikke rart, når ens børn ikke trives . håber så i kan få plads i vuggestuen, for det er i jo ikke garanteret.. 

Jeg skrev ham op allerede i august, og der sagde hun at senest december ville vi kunne få en plads. 

Anmeld

28. september 2011

musse1

benjamins'mor skriver:

Jeg skrev ham op allerede i august, og der sagde hun at senest december ville vi kunne få en plads. 

okay så burde det ikke være et problem . ved nemlig bare det ofte kan være et problem at komme ind, hvor man gerne vil ha sine børn hehe

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

musse1 skriver:

okay så burde det ikke være et problem . ved nemlig bare det ofte kan være et problem at komme ind, hvor man gerne vil ha sine børn hehe

Det tror jeg ikke det er her hvor vi bor. Jeg ville bare helst have min søn i DP, men det har ikke gået særligt godt fra dag 1, har haft ham meget hjemme. Så nu søger jeg vuggestue, vi bor nemlig lige ved siden af den. 

Dagplejen har været god til, at ligeså snart han bare pev lidt, eller ikke lige ville sove præcist når hun ville have det. Så har hun ringet til Benjamins farmor og farfar, eller ringet til mig og bedt mig om at komme hjem fra skole. Og så er hun meget fordømmende, hun snakker ned til mig, og snakker til mig som om jeg ikke ved en skid om børn, og så videre. Og det finder jeg mig ikke i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.