Baby til frisør (Kolding)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Nessie

Carina87 skriver:

Jeg kan da godt give ham samme fritz som Johs mos fik med trimmeren. Det blev virkelig flot Specielt pletten... 

Ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Nessie

Frisør Karla har klippet Daniel 2 gange, og han sad helt stille og hun er meget rolig

Anmeld

28. september 2011

AnneBJ

Nessie skriver:

Frisør Karla har klippet Daniel 2 gange, og han sad helt stille og hun er meget rolig

Hende har jeg ikke hørt om, jeg må lige igang på google og finde hende!  

Anmeld

28. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg kan da godt give ham samme fritz som Johs mos fik med trimmeren. Det blev virkelig flot Specielt pletten... 

Årh det er bare SÅ sødt af dig.. Desværre bor du jo lidt langt væk og såen, så det ender nok med bare at være nemmest at tage til frisør... 

Anmeld

28. september 2011

Nessie

AnneBJ skriver:

Hende har jeg ikke hørt om, jeg må lige igang på google og finde hende!  

Hun er grøn frisør og ligger nede ved Rådhuset, Rigtig dygtig frisør

Anmeld

28. september 2011

CA

AnneBJ skriver:

Årh det er bare SÅ sødt af dig.. Desværre bor du jo lidt langt væk og såen, så det ender nok med bare at være nemmest at tage til frisør... 

Du fik mig næsten til at tro, at jeg rent faktisk  MÅTTE klippe ham hvis vi boede lidt tættere. Du go Anne Ej, mon ikke Johs skal til en prof næste gang også...

Anmeld

28. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Du fik mig næsten til at tro, at jeg rent faktisk  MÅTTE klippe ham hvis vi boede lidt tættere. Du go Anne Ej, mon ikke Johs skal til en prof næste gang også...

Tihi... 

Anmeld

29. september 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Anbefal et godt sted

Hej Anne

Kan desværre ikke hjælpe, men synes det er vildt at Felix allerede har brug for en frisør  .. Gid det var her.. William har kun lige dun der dækker hovedet hihi..

Anmeld

29. september 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Hej Anne

Kan desværre ikke hjælpe, men synes det er vildt at Felix allerede har brug for en frisør  .. Gid det var her.. William har kun lige dun der dækker hovedet hihi..

Jamen altså, brug for er måske også så meget sagt, men håret ved ørerne hænger ud over ørekanten... Og så tror jeg nok han har lidt arp igen, men det er ikke til at gøre noget ved når der er så meget hår.. Der er flere der siger at jeg endelig ikke må få han klippet, og det er alt for tidligt, men altså... Det kan jeg jo nærmest blive nødt til, for at nå ned til det der arp... 

Anmeld

29. september 2011

AnneBJ

Jeg endte hos klippestudiet på Petersbjerggård. Dels bor vi lige i nærheden og dels havde de tid Jeg ville bare lige ind og høre hvad de tog for det, og så havde de en ledig tid og såå.. ja!

Tak for anbefalingerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.