Baby til frisør (Kolding)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.829 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. september 2011

AnneBJ

Anbefal et godt sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Bare mig..

Kigger lige med... Jeg er selv fra Kolding, og skal også have min datter afsted snart..

Anmeld

27. september 2011

AnneBJ

Nicolinesmor170510 skriver:

Kigger lige med... Jeg er selv fra Kolding, og skal også have min datter afsted snart..

Anmeld

28. september 2011

eliasogmor

den der ligger ved den blå cafe... der plejer elias at blive klippet.... når han ikke blir i skærbæk... men inden de begynder ....ved alle de frisøre elias har været ved... skære jeg ud i pap , at det kun skal rettes til.. så vær meget skrap, med hvor meget der skal af og om de har forstået...

Anmeld

28. september 2011

sbs78

Vonsild hairstyle i Vonsild er super gode til børn.

Anmeld

28. september 2011

AnneBJ

eliasogmor skriver:

den der ligger ved den blå cafe... der plejer elias at blive klippet.... når han ikke blir i skærbæk... men inden de begynder ....ved alle de frisøre elias har været ved... skære jeg ud i pap , at det kun skal rettes til.. så vær meget skrap, med hvor meget der skal af og om de har forstået...

Tak for tippet! Det skal nemlig KUN rettes til, og ikke decideret klippes. Jeg tør bare ikke selv, for jeg ender med garanti med at klippe ham i ørerne eller sådan noget.. 

Anmeld

28. september 2011

AnneBJ

sbs78 skriver:

Vonsild hairstyle i Vonsild er super gode til børn.

Fedt, det vil jeg da lige prøve at kigge på, tak!

Anmeld

28. september 2011

Lulle25

Mine børn og jeg selv bliver klippet ved cutdeluxe ved den blå cafe. De har altid været gode når vi har været der, så dem vil jeg godt stå inde for

knus louise

Anmeld

28. september 2011

eliasogmor

Lulle25 skriver:

Mine børn og jeg selv bliver klippet ved cutdeluxe ved den blå cafe. De har altid været gode når vi har været der, så dem vil jeg godt stå inde for

knus louise

ja nemlig den....

Anmeld

28. september 2011

CA

Jeg kan da godt give ham samme fritz som Johs mos fik med trimmeren. Det blev virkelig flot Specielt pletten... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.