Hvad gjorde i for at de lærte at lege selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Den lykkelige

henh01 skriver:

Måske hun har brug for at lave noget nyt? - Her laver vi altid noget når han vågner fra sin formiddags lur det kan f.eks. være at vi 1 gang om ugen tager i svømmehallen, går ned og fodrer ænder, leger med min venindes datter der er jævnalderende, vi cykler en tur, går en tur osv. Vi er som regel ude og lave noget hver formiddag i en times tid.. Så bliver de også så dejlig trætte

Ork ja vi laver altid noget.. hun kan IKKE have en hjemme dag.. der er krudt bagi  og der skal helst ske en masse.. hele tiden.. så hver aften jeg går i seng snakker kæresten og jeg altid om hvad jeg kan finde på med hende næste dag  men lige så snart vi kommer hjem igen er "problemet" der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

henh01

Den lykkelige skriver:

Ork ja vi laver altid noget.. hun kan IKKE have en hjemme dag.. der er krudt bagi  og der skal helst ske en masse.. hele tiden.. så hver aften jeg går i seng snakker kæresten og jeg altid om hvad jeg kan finde på med hende næste dag  men lige så snart vi kommer hjem igen er "problemet" der..

Hmm det er ikke nemt så. Noam har også krudt i måsen og er hele tiden henne i vores planter osv. Han er en dreng med stort D.

Har din datter sommetider modspil fra jævnaldrene?

Anmeld

27. september 2011

Benjamins'mor

Jeg ved ikke om man skal lære det. Benjamin har altid kunnet lege selv. 

Anmeld

27. september 2011

Palaja

Den lykkelige skriver:

Tusind tak  Ja på de hårde dage siger jeg også "husk det en periode"  

Anmeld

27. september 2011

Den lykkelige

henh01 skriver:

Hmm det er ikke nemt så. Noam har også krudt i måsen og er hele tiden henne i vores planter osv. Han er en dreng med stort D.

Har din datter sommetider modspil fra jævnaldrene?

Nej har hun ikke  Vi har ofte snakket om at det måske vil blive rigtig godt for hende når hun starter DP.. hun har jo så meget krudt bagi.. og hvis andre passer hende er hun sååå nem siger de og brokker ikke.. ligeså snart jeg kommer i lokalet brokker hun helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.