Babs giver sunde børn... ØH NEJ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

132319

Hmm, jeg kan slet ikke se hvorfor i alverden det skal skrives på denne måde og sættes sådan op, som det gør i denne tråd 

Mine unger er sjældent syge og de er begge ammebørn men hvad har det overhovedet med noget at gøre??

Jeg er ikke medlem af den såkaldte ammemafia  men jeg har ammet begge mine børn, fordi jeg gerne ville -Det vil jeg ikke slåes i hovedet for og da SLET ikke høre på at mine børn er mere syge end flaskebørn -Sorry men jeg synes det er noget pjat.

Jeg synes faktisk at der er en kedelig tendens til at flaskemødre er frygteligt meget efter ammemødre.

Hvorfor kan man ikke bare acceptere andres valg? Jeg ser ikke ned på folk der giver deres barn flaske og jeg kunne ALDRIG finde på at skyde med skarpt og sige at det var pga. flasken at de evt. ofte var syge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Mi

Øv, det er bare så hårdt når de er syge hele tiden. Vores den yngste var syg hver eneste uge den vinter hvor hun var 1 - 1½ år. Det var så opslidende for os og synd for hende.

God bedring hjemme hos jer.

Anmeld

28. september 2011

Koen.

Øv hvor er det træls Han er så meget syg men Han er godt nok kær

Herhjemme har lærke 17 mdr os været flaskebarn, men jeg har desværre ikke været heldig med et raskt barn, hun har dælme været meget syg, så er spændt på om det bliver anderledes med krøllen i maven til den tid

Anmeld

28. september 2011

Stjernestoev

132319 skriver:

Hmm, jeg kan slet ikke se hvorfor i alverden det skal skrives på denne måde og sættes sådan op, som det gør i denne tråd 

Mine unger er sjældent syge og de er begge ammebørn men hvad har det overhovedet med noget at gøre??

Jeg er ikke medlem af den såkaldte ammemafia  men jeg har ammet begge mine børn, fordi jeg gerne ville -Det vil jeg ikke slåes i hovedet for og da SLET ikke høre på at mine børn er mere syge end flaskebørn -Sorry men jeg synes det er noget pjat.

Jeg synes faktisk at der er en kedelig tendens til at flaskemødre er frygteligt meget efter ammemødre.

Hvorfor kan man ikke bare acceptere andres valg? Jeg ser ikke ned på folk der giver deres barn flaske og jeg kunne ALDRIG finde på at skyde med skarpt og sige at det var pga. flasken at de evt. ofte var syge 

Anmeld

28. september 2011

Tulle28

Min datter blev fuld ammet til hun var 7 mdr og har aldrig været syg, heller ikke efter hun startede i vuggestue for 4 mdr siden. I min mødregruppe har det været ham som fik flaske der har været mest syg, så tror ikke nødvendigvis kun det handler om modermælk/MME, men ligeså meget immunforsvar og gener. og uanset hvad, tror jeg at modermælk er det sundeste for babyer, ikke mindst i det lange løb (og meget af den forskning der er lavet påpeger jo netop fordelene når barnet bliver voksen- mindre chance for fedme, diabetes osv). Nu har du jo en lille trold der sikkert slæber en hel masse hjem fra vuggestuen, mon ikke også det betyder noget i forhold til sygdom hos din mindste?Kram og håber snart det vender for jer

Anmeld

28. september 2011

Moar'en

rigtig træls med syge børn. Vi ligger dog i den anden grøft. Viktor er os flaskebarn (han havde ikke kræfter til at amningen), han er nu 2½ år og vi har haft 4x lungebetændelser, 2 x øjenbetændelse og så alt det almindelige snot m.m, så her har vi ikke været lige så heldige

Anmeld

28. september 2011

K&S

Line&Liam&Milan skriver:

Jeg tror bestemt heller ikke det er mælken der afgør det Men kan ikke lade være med at vrænge lidt på næsen af de der "bryst er bedst" klistermærker, for det er dælme ikke noget vi har mærket til Dermed ikke sagt hvordan det bliver på længere sigt!

Hehe, jeg kommer lige til at tænke på den folder, jeg fik udleveret af jordmoderen en af de første gange "Amning er bedst - til hverdag og fest"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.