Babs giver sunde børn... ØH NEJ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

lhn89

Hvor er det dog træls med din lille dreng! Håber snart at det bliver bedre 

Vores lille Luna er også flaskebarn. Hun er nu snart 5 mdr. og har aldrig været syg og er foran hendes alder, så hun er bestemt ikke blevet hæmmet af hun ikke er et ammebarn. 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

L-Mortil3

Hvor ER jeg glad for det ikke kun er mig der synes det er noget opreklameret BULL**** ... Nu har vi endnu en tid ved lægen idag, og ørelægen tirsdag, og vi er næsten lige kommet hjem fra børneafdelingen for nogle uger siden... SUK altså...

Jeg synes ellers ikke det er spor hårdt at have 2 børn så tæt, men det er det dælme nu, når den ene er syg 24/7 365 dage om året... (Sådan føles det ) ...

Tak for alle de rare ord! Håber sådan vi snart er på ret køl igen!

Anmeld

27. september 2011

Ansemusen

Jeg er bestemt ikke medlem af amme-mafiaen! Men jeg er dog af den overbevisning, at amning i de fleste tilfælde er at foretrække, HVIS det kan lade sig gøre. Det skal ikke være for enhver pris og flaskebørn kan uden tvivl blive sunde og raske børn/voksne! Men jeg tror nu engang på, at det naturlige generelt ER det sundeste, hvis man har to valg.

Udtalelserne om, at amning er bedst, er baseret på mange undersøgelser. Ingen ved om dit yngste barn også havde været syg, hvis han havde været flskebarn. Eller om dit ældste havde været mere syg, hvis han havde været ammebarn.

Men jeg forstår virkelig godt at al den sygdom er frustrerende og udmattende  Jeg håber snart al den sygdom stopper!!

Anmeld

27. september 2011

Ansemusen

Jeg tror amning menes at være bedre på længere sigt mht. bedre immunforsvar gennem hele livet, mindre risiko for overvægt osv. Men jeg ved af gode grunde ikke selv noget om, hvorvidt det er rigtigt eller ej.

Og vi kan ikke sidde her og konkludere hvad der er bedst udfra enkelte tilfælde. Men når nu så mange skriver, at deres flaskebørn har været meget lidt syge, vil jeg da også lige sige, at min dreng, som er ammebarn, heller ikke er ret meget syg!

Anmeld

27. september 2011

FrkLarsen

Line&Liam&Milan skriver:

Jøses hvor jeg bare har SINDSYGT svært ved at hænge sammen pt!

Liam er jo flaske barn, og dengang prædikede sundhedsplejersken om at hvis jeg dog bare ammede så ville jeg have et sundt barn der yderst sjældent er syg, men Liam har nu kun haft MØB selvom han er flaskebarn...

Milan der imod er babsebarn, og aldrig har jeg da haft en sygere dreng, han har praktisk talt været syg siden fødslen, KissKidd syndrom, den ene snotnæse på den anden, på den tredje på den fjerde osv. Astmatisk bronkitis og MØB på stribe...

Ja jeg SKAL da love for babs giver sunde børn.... SUK!

Kan snart ikke hænge sammen mere, er det ikke det ene Milan fejler, så er det gud-hjælpe-mig det andet... ØV! Mit lille skind altså!

Sorry, havde bare lige brug for lidt luft!

til dig. 

Emilie var også flaskebarn, hun er MEGET SJÆLDENT syg, så her var flasken helt ok 

Anmeld

27. september 2011

Maja_4000

Ville lige sende et 

Caroline er flaskebarn og hun har aldrig været syg .. Hun er 9 måneder (:

Tror nu ikke det er mælken der afgør det

Anmeld

27. september 2011

L-Mortil3

Jeg tror bestemt heller ikke det er mælken der afgør det Men kan ikke lade være med at vrænge lidt på næsen af de der "bryst er bedst" klistermærker, for det er dælme ikke noget vi har mærket til Dermed ikke sagt hvordan det bliver på længere sigt!

Anmeld

27. september 2011

Mira0911

Julie er selv flaskebarn, og hun er næsten aldrig syg... Den første dagpleje hun gik i, hun gjorde hende mere syg end hun egentlig var... 

Så snart hun hostede lidt blev der ringet efter os... Vores nye dagpleje er helt igennem fantastisk og er slet ikke sådan.... 

Så selvom ens børn er flaskebørn - behøver de ikke at være syge konstant... 

Jeg havde første besøg af sp igår til Lina... Og hun sagde utrykkeligt til mig, at selvom mit barn fik flaske, var jeg ikke en dårligere mor, og det betød heller ikke at hun vil blive mere syg, fordi hun ikke er blevet ammet... 

Kæmpe til dig... 

Anmeld

27. september 2011

Clisolka

Øv, hvor er det trist det skal være sådan - god bedring med ham 

Jeg har selv et flaskebarn herhjemme på 11 mrd. Hun har aldrig været syg - foruden da hun startede i vuggestuen for knap 3 uger siden  

Anmeld

27. september 2011

AA10

Trist med det lille pus rigtig god bedring.. Jeg ammede min datter til hun var 7mdr og så har hun fået flaske siden.. 7,9,13 hun har ikke været syg endnu... så det svinger vel fra barn til barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.