Update på Puhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

FrkLarsen

Kay skriver:

har det skidt igen i dag... i går havde jeg det fint om aftenen... men her til morgen er jeg skidt igen

havde egentlig sagt til mig selv jeg først ville teste på onsdag... men men men... testede i dag... og den er MEGET MEGET svag posetiv...  

jeg vil og tør ikke juble endnu...  for har haft sådane tests før... som bestemt ikke betød jeg var gravid... og der var jeg så forventningsfuld at det det viste sig at være falsk posetiv var det som at få et kæmpe slag i hoved   og jeg tuede en hel dag...

hvorfor skulle jeg også teste i dag!?!?!?!

det er jo selvpinerri!!!!

mange gange for at den stadig er der på testdag :-) Hvornår har du testdag?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Kay

Happiness skriver:

Nøj hvor jeg håber den er der!

Husk at skrive som det første på onsdag!!!

MEN søde! Det er trods alt TIRSDAG idag... ÉN dag før! Så chancerne er der da! Krydser for at den er mere tydelig imorgen og det lille spir bliver derinde og vokser sig stor og stærk!

jo... men har jo ik rigtig nogen test dag... da jeg ikke rigtig har en cyklus... havde kun bestemt mig for at teste onsdag fordi det er der jeg skal til gyn og snakke behandlings forløb og få svar på kærestens sædprøve

hvis jeg har haft æl der hvor jeg tror jeg måske har... så har jeg først testdag på lørdag...

Anmeld

27. september 2011

Kay

FrkLarsen skriver:

mange gange for at den stadig er der på testdag :-) Hvornår har du testdag?? 

har ik rigtig en testdag... da jeg ikke rigtig har en cyklus... og derfor skulle starte i behandling efter næste blødning

men hvis jeg har haft æl (som jeg måske er begyt selv at kunne lave sådan på mystisk vis) der hvor jeg tror jeg havde det... så har jeg testdag lørdag...

Anmeld

27. september 2011

FrkLarsen

Kay skriver:

har ik rigtig en testdag... da jeg ikke rigtig har en cyklus... og derfor skulle starte i behandling efter næste blødning

men hvis jeg har haft æl (som jeg måske er begyt selv at kunne lave sådan på mystisk vis) der hvor jeg tror jeg havde det... så har jeg testdag lørdag...

Spændende!! 

Jeg  en ekstra gang for dig!! 

Anmeld

27. september 2011

Kay

FrkLarsen skriver:

Spændende!! 

Jeg  en ekstra gang for dig!! 

Mange tak

Anmeld

27. september 2011

Sakris

Puha, krydser alt hvad jeg kan for at det omsider bliver din tur

Anmeld

27. september 2011

Kay

Sakris skriver:

Puha, krydser alt hvad jeg kan for at det omsider bliver din tur

rigtig mange tak

Anmeld

27. september 2011

M&N

Kay skriver:

har det skidt igen i dag... i går havde jeg det fint om aftenen... men her til morgen er jeg skidt igen

havde egentlig sagt til mig selv jeg først ville teste på onsdag... men men men... testede i dag... og den er MEGET MEGET svag posetiv...  

jeg vil og tør ikke juble endnu...  for har haft sådane tests før... som bestemt ikke betød jeg var gravid... og der var jeg så forventningsfuld at det det viste sig at være falsk posetiv var det som at få et kæmpe slag i hoved   og jeg tuede en hel dag...

hvorfor skulle jeg også teste i dag!?!?!?!

det er jo selvpinerri!!!!

Krydser fingrer for dig at den er her denne gang.

- Kender selv en hel massse til det med at få en falsk positiv test og det er bare det værste.

Men vent nogle dag, mon ikke den er der så??

Anmeld

27. september 2011

Kay

CelineAlexia skriver:

Krydser fingrer for dig at den er her denne gang.

- Kender selv en hel massse til det med at få en falsk positiv test og det er bare det værste.

Men vent nogle dag, mon ikke den er der så??

er nød til at teste i morgen da jeg skal ind og snakke opstart på behandling...

Anmeld

27. september 2011

Putomanen

Uhh, det er spændende! Jeg  for,a t du får en endnu mere positiv test i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.